eirik89 Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Her kan du se tøffe bakgrunner og skins for counter-stirke sourceCounter-strikeDLHva synest du om cs: source?
sablabra Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 CS: Source er genialt da! Likte ikke 1.6. Når man laster ned skin, er det bare deg selv som ser det eller vil alle på serveren kunne se det??
Zeph Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Liker CS:S bedre enn CS 1.6, men blir fort lei av dei samme greiene inn og ut. For ikkje å snakke om personer som kan irritere ein stein...:madface:
Den Polse Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Digger CS:S Bare synd at pcen min begynner å komme litt kort, så jeg får ikke hatt på alle de sakene som gjør det pent, så visuelt ligner det veldig på 1.6 for meg Kjempegøy uansett!
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 CS:S er dritrått, spesielt siden grafikken er rå, men spiller fortsatt mere 1.6...
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 CS:S, fear enough. Har bare litte dårlig skjermkort. Mister veldig mye spilleopplevelse da. Men ellers et ganske kult spill.
Trygve Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 CS: Source er genialt da! Likte ikke 1.6. Når man laster ned skin, er det bare deg selv som ser det eller vil alle på serveren kunne se det?? Det er bare du som ser skinsa
Akira Kurosawa Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 For ikkje å snakke om personer som kan irritere ein stein...:madface: hehe må si meg enig der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå