Gå til innhold

Kommer nForce4 med AGP?

IronTurd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha meg ny pc ved månedsskifte, men det er noen komponenter jeg vil ha med videre.

Blant annet et AGP skjermkort type GF 6800GT 256 :)

Nå kommer vel kanskje ikke nForce4 før jeg bestiller hardware, men om nForce4 HK kommer med AGP kan jeg kanskje vente litt? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal ha meg ny pc ved månedsskifte, men det er noen komponenter jeg vil ha med videre.

Nå kommer vel kanskje ikke nForce4 før jeg bestiller hardware, men om nForce4 HK kommer med AGP kan jeg kanskje vente litt? :hmm:

Du klarer deg fint med et hk med nFprce3 chipsett. PCie er stortsett det eneste som skiller nforce3 og 4 og som er noenlunde matnyttig.

Men hvis du bare må ha nForce4 så får du sikkert en god pris for GT kortet ditt om du skulle selge det

Skrevet

Nå kommer vel kanskje ikke nForce4 før jeg bestiller hardware, men om nForce4 HK kommer med AGP kan jeg kanskje vente litt?  :hmm:

Du klarer deg fint med et hk med nFprce3 chipsett. PCie er stortsett det eneste som skiller nforce3 og 4 og som er noenlunde matnyttig.

Men hvis du bare må ha nForce4 så får du sikkert en god pris for GT kortet ditt om du skulle selge det

Det er forsåvidt sant, man så finnes det jo ingen skikkelige hovedkort basert på nforce3 med socket 939 heller da.

MSI og Gigabyte :no::thumbdown:

Skrevet
Tviler på at det kommer til å komme. Agp portens dager er talt, det er det ingen tvil om, men mener å ha lest at det kommer hk med både agp og pci-e.

Stemmer det. Husker ikke hvem som lage de, men de var basert på Intel 915P tror jeg. :)

Skrevet

Jeg skal ha socket 939 når jeg først skal kjøpe ny hw. Er det noe nForce3 kort ev K8T800 kort dere anbefaler?

Skyline: Hvorfor ikke MSI eller Gigabyte?

Skrevet

Nå kommer vel kanskje ikke nForce4 før jeg bestiller hardware, men om nForce4 HK kommer med AGP kan jeg kanskje vente litt?  :hmm:

Det er forsåvidt sant, man så finnes det jo ingen skikkelige hovedkort basert på nforce3 med socket 939 heller da.

MSI og Gigabyte :no::thumbdown:

Hva mener du med at det ikke finnes noen gode nf3 kort til 939? Har du testet alle? Kan du forklare deg litt mer om akkurat det. Har selv et msi k8n neo2, og det er det beste hk jeg noen gang har hatt når det kommer til ok. Det et stabilt, de har ram slottene riktig vei, bundlen er bra, bios er bra, og det klokker som bare det!

Skrevet (endret)

MSI og Gigabyte no.gif thumbdown.gif

Nå vil nå jeg påstå at både Gigabyte og MSI har gode kort til 939 med nForce3 chipsett. I tillegg så har vi jo også Epox med nforce3 chipset

Dessuten så er KT800Pro også et brikkesett som er veldig bra og fullt på høyde med nForce3. Forskjellene i ytelse er så marginale at det knapt er verdt å nevne engang :)

Endret av C4STOR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...