Gå til innhold

`LCD skjerm til spilling? Grei nok?


Sfinx

Anbefalte innlegg

Er denne helt ubrukbar til spilling? Eller går den an?`

 

Dell Ultrasharp 2001FP 20" performance LCD Flat Panel Monitor. 250cd/m2 brightness, 400:1 contrast, 16ms response time. Midnight grey TCO99

 

Trenger en skjerm til spilling... skal være lcd og helst dell. Eller er det ikke noe å sats på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Håper virkelig på prisfall på 20"erne ja. Vil ha 1600x1200.  *sikle*

Dell Ultrasharp 2001FP koster nå 5 978 kr inkl. frakt. Se her

Jeg har 6000 kroner til en 19 tommer, tenkte først på en av de følgende:

 

BenQ 937s 4000.-

Samsung 193T 5900.-

LaCie Photon Vision 19 5800.-

Jeg spiller endel, men vil ikke kalle meg noen "hardcore" spiller...

MEN nå ble jeg veeeldig fristet av Dell saken der, noen synspunkter?

 

EDIT: På Dell sine sider så jeg denne widescreen skjermen :dribble:http://dellware.euro.dell.com/dellstore/de...b=DNO_200-28481

Edit 2

Jeg har pr dags dato en Samsung 173T lcd, vil/er 1600x1200 veldig smått :cry:

Endret av Gunder1
Lenke til kommentar

Må si jeg likte inngangsmulighetene på Dell sin skjerm, både analog, dvi, composite og S-Video gjør jo dette til en ultimat hybelskjerm (for de med litt penger) Kan jo koble TV rett opp til skjermen har du en video eller dvd spiller. Lignende tilkoblingsmuligheter koster vanligvis massevis av penger.

 

Så er det jo kvaliteten på bildet som ikke er helt på samme nivå som Nec og LaCie.

 

-Heiper-

Lenke til kommentar
Er denne helt ubrukbar til spilling? Eller går den an?`

 

Dell Ultrasharp 2001FP 20" performance LCD Flat Panel Monitor. 250cd/m2 brightness, 400:1 contrast, 16ms response time. Midnight grey TCO99

 

Trenger en skjerm til spilling... skal være lcd og helst dell. Eller er det ikke noe å sats på?

Jeg har skjermen og er veldig fornøyd. Bruker den til aktiv klanspilling i BF/BFV. Jeg bruker den også til cs.source og spiller alle spill i 1600x1200. Til prisen er den ett kupp. Kan anbefale skjermen. Håper du har ett bra skjermkort hvis du skal spille i 1600x1200 fordi hvis skjermkortet ikke holder følge holder ikke skjermen heller. Jeg hadde først 9800pro/P4 2.5 og det funka ikke i 1600x1200.

Nå har jeg X800XTPE/AMD3500+ og er veldig godt fornøyd.

 

Edit: Har en NEC 1760NX som jeg kjører 9800pro maskina i standard 17" oppløsing på så jeg har en grei referanse der.

Endret av kasol
Lenke til kommentar
Er denne helt ubrukbar til spilling? Eller går den an?`

 

Håper du har ett bra skjermkort hvis du skal spille i 1600x1200 fordi hvis skjermkortet ikke holder følge holder ikke skjermen heller.

Hmm, jeg har kun et 6800nu mad alle pipes +vertex shaders åpnet

samt en 64 AMD3000+, 1024 ram, Hvordan vil det gå tror du???

Hvordan er det å gå ned fra native mode i spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...