oscamend Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hei på dere: Jeg har veldig lyst til dette: MSI K8N Diamond-54G Hovedkort S939,SLI nForce4 SLI,6xSATA2,Creative Live!24bit men så lurer jeg på om dette kortet i forhold til de for GeForce 3 er så mye bedre at ventingen lønner seg. Vel, hva synes dere ute der??
C4STOR Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Selve brikkesettet i seg selv er ikke noe å vente på, det er heller mulighetene for PCIe og SLI som er verdt å vente på. Hvis dette er noe du bare må ha, så venter du. Hvis ikke, kjøp nForce3
oscamend Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Ja, jeg vet dette med både PCi og SLI mulighetene, men jeg tenker mest på er yttelsen på HK. Alltid er mulig å gå til Intel for å bruke PCi, men er litt nysjerrig på AMD sine brikkesett. Er da GeForce 4 så mye bedre enn GeForce 3 i forhold til grafikk m.m.??
fflex Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Oscamend, nå blander du nforce og geforce her. Geforce gjelder bare skjermkort, nforce er navnet på brikkesettene til nvidia til HK. Uansett, nforce4 yter ikke noe merkbart bedre enn nforce3. Store forskjellen her er Pci-e og muligheten for SLI --> altså to skjermkort som kjører sammen. Hvis du trenger et hovedkort NÅ, så kan du trygt gå for nforce3. Regner kanskje med at du allerede har skjermkort som er AGP fra før av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå