ahpadt Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Realiteten er jo at det også blir MYE lettere å treffe med colten da. Halve meningen med spillet ER jo at du skal anstrenge deg bittelitt for å treffe folka.
Trygve Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 Har funnet ut at jeg ikke skal bruke det
Ksungam Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Det blir vel det samme som å holde inne museknappen til du har skjøte tre skutt osv.Er bare litt letter med script Akkurat...
Der Kommissar Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Har funnet ut at jeg ikke skal bruke det Hm, jeg har funnet ut at jeg skal bruke det... På miniLAN med kamerater selvfølgelig da, sånn at de skal bli sure på meg på maps a la aim_ak-colt eller noe sånt...
Den Polse Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Ser ikke helt poenget med burstscripts, greier å burste fint på egenhånd.
christaaah Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 asso et urettferdig hjelpemiddel også kjent som juks.. slutt med det!!!
mbskywalker Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Er jo bare å bytte navn på aliaset så låser de ingenting som helst... de realiaser alle aliaser som inneholder mer enn én +attack
syff Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 trådstarter; hva faen skal du med burstscript? Vanskelig å presse ned museknapp nr. 1 å skyte 3 skudd etterhverandre uten et script? Du vant.
-Teddy- Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg ble bannet fra en server. Script kan godt gå for cheat hvis det fixer store fordeler som andre ikke har. En med Bunnyjumpscript vil jeg si cheater, det samme som en med burstscript. Jeg hadde bare lagt det inn i autoexec, men brukte det ikke, men allikevel ble jeg bannet. Det var ikke CD på serveren.
Naxzo Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Er det cheat å ha burst script og lignende i cs? Klart det er ulovelig med dem, det er hax/cheat/juks. Det er jo en grunn at man kun kan bruke defult eller cplgui på internasjonale lan, CPL, WEG, ESWC. Bruk defult eller cplgui config. Link til cplgui: ftp://ftp.thecpl.com/cplcsgui3.zip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå