Gå til innhold

Forventninger til Musikkåret 2005


Nidhogg

Anbefalte innlegg

Ja...hvilke forventninger har du til musikkåret 2005. Noen nye band som dukker opp eller noen nye cder som du gleder deg til? Konserter?

 

Personlig gleder jeg meg til det nye Turboneger albumet: Babylon Forever. Har hørt tre nye sanger allerede (Wasted again, All my friends are dead og Blow me in the wind) og må si at dette høres lovende ut. Så håper jeg også at de kommer på Roskilde og norgesturne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg helt SINNSYKT til den nye skiva til Daft Punk :love: Har store forventninger til dem så jeg håper ikke de skuffer meg :( Men det skal vansklig gjøres å matche forrige album, Discovery, for der var hver eneste låt utrolig bra.

 

Btw: Skulle ikke være noen som har peiling på en eventuel singel før albumet til Daft Punk?

Lenke til kommentar

Gleder meg til The Mars Volta, Tool, Nine Inch Nails, Meshuggah og Dream Theater når det gjelder nye album. Kommer ikke på noe mer. Tenker det blir som i fjor - at samlinga utvides med både nytt og gammelt.

 

Bortsett fra det foreligger det vage planer om Quart/Roskilde, noe som jo naturligvis kan bli veldig bra. :fun:

Lenke til kommentar

Apropros Frances The Mute har den vært tilgjengelig på nettet i lang tid.

At den tydeligvis har vært klar så lenge gjør at en kan lure på hvorfor den offisielle slippdatoen ikke er før et stykke ut på nyåret. Gudene må vite.

En god skive, langt mer proggete og eksperimentell enn De-Loused.. likevel klarer jeg ikke helt å kaste flosshatten i taket av begeistring.

Endret av SjokoladeJesus
Lenke til kommentar
Jeg gleder meg helt SINNSYKT til den nye skiva til Daft Punk :love: Har store forventninger til dem så jeg håper ikke de skuffer meg :( Men det skal vansklig gjøres å matche forrige album, Discovery, for der var hver eneste låt utrolig bra.

 

Btw: Skulle ikke være noen som har peiling på en eventuel singel før albumet til Daft Punk?

Du kan jo leke deg med 'Daft Punk - Daft Club - Sodium' i mellomtiden :)

Endret av salif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...