Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle nå tro at PS Data bare ble mindre villige til å komme dere i møte i denne saken, jo flere dere blir. Dette settet ble solgt med minimal fortjeneste (muligens med tap). Sjansen for at de vil gi enda flere muligheten til å "spise av bordet deres" tviler jeg sterkt på.

La meg si det sånn.... Butikker selger ALDRI noe med tap. Det kan jeg love deg.... Men du skal nok ikke se bort i fra at de hadde minimal fortjeneste på produktet....

Lenke til kommentar
Skulle nå tro at PS Data bare ble mindre villige til å komme dere i møte i denne saken, jo flere dere blir. Dette settet ble solgt med minimal fortjeneste (muligens med tap). Sjansen for at de vil gi enda flere muligheten til å "spise av bordet deres" tviler jeg sterkt på.

La meg si det sånn.... Butikker selger ALDRI noe med tap. Det kan jeg love deg.... Men du skal nok ikke se bort i fra at de hadde minimal fortjeneste på produktet....

Åjoda, det gjør de såvisst. Å selge varer med et lite tap trekker kunder inn i butikken, og når de først er inne i butikken er det lett å prakke på dem andre varer med langt høyere fortjeneste som dekker dette tapet.

Lenke til kommentar
Hmm, Kansje jeg også får vurdere å teste ut vannkjøling på pcen min da.

 

Men denne vankjølinga her vil passe til hvilket som heslt socket 478 hovedkort ikke sant?

og selv om kabinettet mitt ikke har vifte plass til 120mm vifter så vil er det vel en måte å få festa det på?

Jeg har også P4 socket 478, det skulle passe bra. Har heller ikke 120mm hull, men det kuttes til i toppen på thermaltake xaser kabinettet mitt :dremel: (ikke så ulikt ditt chieftech i størrelse).

 

Fredrik

Lenke til kommentar
La meg si det sånn.... Butikker selger ALDRI noe med tap. Det kan jeg love deg.... Men du skal nok ikke se bort i fra at de hadde minimal fortjeneste på produktet....

At butikker selger varer med tap forekommer, enten du tror det eller ei. Føler ikke at jeg trenger å utdype dette noe mer, da millencolin allerede har gjort det.

Lenke til kommentar

Egentlig ville det ikke vært så dumt av en webshop å gå litt i underskudd på dette her, for hva er vell ikke bedre reklame for dem en 40-50 fornøyde lekne overklokkere på hw forumet? Dere vet jo hvordan det er her på forumet vist noen synest noe positivt, eller negativt om en butikk! Jeg ville vertfall vurdert dette vist jeg eide butikk, god reklame, som sikkert ikke ville vært så alt for dyr;)

Lenke til kommentar
Skulle nå tro at PS Data bare ble mindre villige til å komme dere i møte i denne saken, jo flere dere blir. Dette settet ble solgt med minimal fortjeneste (muligens med tap). Sjansen for at de vil gi enda flere muligheten til å "spise av bordet deres" tviler jeg sterkt på.

La meg si det sånn.... Butikker selger ALDRI noe med tap. Det kan jeg love deg.... Men du skal nok ikke se bort i fra at de hadde minimal fortjeneste på produktet....

Tror du nok må våkne litt opp her i verden.

 

Enkeltprodukter som de i julekalenderen kan utmerked godt være ting som selges med tap, men butikkene regner med at de tar dette inn igjen senere i form av god pr som en slik julekalender gir.

Lenke til kommentar

Hmmmm .. Blitt litt stillere rundt denne saken nå.

 

Håper fortsatt flere skriver seg på, hadde bare vært gøy å se effekten av dette !

Og det er vel fler klokkere, eller klokkelystne uten vannkjøling her på forumet

enn det lave tallet 27 viser ? :dontgetit:

 

Vel, vi får se.. Uansett et morsomt tiltak ! :w00t:

Lenke til kommentar
La meg si det sånn.... Butikker selger ALDRI noe med tap. Det kan jeg love deg.... Men du skal nok ikke se bort i fra at de hadde minimal fortjeneste på produktet....

La meg si det sånn... Jo, det gjør de av og til. Enkelt og greit. Om det er et produkt de har på spesialtilbud, og taper 50,- på det, eller om man sitter igjen med restlager mens prisen på nye forsyninger synker, og man blir nødt til å sette ned prisen.

Lenke til kommentar
La meg si det sånn.... Butikker selger ALDRI noe med tap. Det kan jeg love deg.... Men du skal nok ikke se bort i fra at de hadde minimal fortjeneste på produktet....

 

Hvorfor hadde de max-antall da?? For og sikre seg en lavere fortjeneste ??? :D

PS-Data hadde ikke noe max-antall på dette settet...

 

Fra PS-Datas hold: "Det ble uventet stor etterspørsel på vårt kalendertilbud 24. desember, noe som medførte store problemer med levering. Men nye sett er allerede bestilt, og på vei oppover til Norge. Dette betyr at alle som bestilte dette settet julaften vil få det til avtalt pris"

 

Og det var enden på visa... Enkelt og greit.

 

Og til de av dere som tror at en butikk aldri selger med tap - Våkne opp fra den koma-verdenen dere lever i og face the facts! Butikker selger med tap i bøtter og spann, nettopp av den grunn at S A L G tiltrekker kunder... Og uten kunder får ikke butikken solgt noe!

 

Edit: Har forøvrig lenge vært selger selv, og selv stått foran oppgaven å dra inn mest mulig inntjente penger av ett dårlig salg... Ett dårlig salg skyldes en dårlig selger som er inkompetent nok til å selge en kunde den varen kunden selv vil ha - ET TAPSPRODUKT! Enkelt og greit!

 

EDIT2: Møkkaforum! D+G = deg og ikke bokstavene enkeltvis, hehe...

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar

Jeg kjøper gjerne et sett jeg. 500,- er tross alt billigere enn 850,-

 

Men skal innrømme at jeg ikke har noen tro på at tilbudet slår gjennom. Selv om jeg har null tro på at psdata taper penger på dette (hvorfor utvidet de isåfall tilbudet når de var utsolgt på juleaften?), tjener de såpass lite at de ikke har råd til å kjøre nok et slikt tilbud.

 

Men får all del, verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
La meg si det sånn.... Butikker selger ALDRI noe med tap. Det kan jeg love deg.... Men du skal nok ikke se bort i fra at de hadde minimal fortjeneste på produktet....

 

Hvorfor hadde de max-antall da?? For og sikre seg en lavere fortjeneste ??? :D

PS-Data hadde ikke noe max-antall på dette settet...

Jo, det hadde de. Det sto maks to sett pr. kunde på nettsidene deres. Det kan være noe som ble innført i løpet av dagen, hva vet jeg, men det sto iallefall på nettsidene deres da jeg kjøpte.

 

Fått noen svar fra nettbutikker?

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...