Gå til innhold

Blizzard's tidsbegreper forklart


Anbefalte innlegg

The joined forces of Royal Azeroth Society of Mathematics and Central Intelligence Agency proudly presents the recent results of studies on Blizzard's meaning of time:

 

- soon - anytime in the future, but not sooner then five years from now

- very soon - anytime between three months and five years from now

- tomorrow - this term is not known to Blizzard

- November 26th = December

- December = early January

- early January = ........... [this is still under investigation]

- early 2005 = October 2005

 

We know, that there were many institutions and private hobbyists working on this interesting matter. We would like to invite all Blizzard's time enthusiasts to share results of their studies in this topic.

 

I forgot one:

- when it's ready = never

 

Kilde

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke det gjør noe at blizzard tar seg god tid.. føler at jeg heller vil ha et *så bra som mulig* produkt frammfor et *shit! deadline in two days* produkt.. jeg er evig takknemmelig for at blizzard tar den tiden de trenger med å gjøre spillene sine så bra som mulig før de kaster dem til massene.. å det er vel ksnakje på grunn av dette de har så jævla bra spill?

Lenke til kommentar
Syns ikke det gjør noe at blizzard tar seg god tid.. føler at jeg heller vil ha et *så bra som mulig* produkt frammfor et *shit! deadline in two days* produkt.. jeg er evig takknemmelig for at blizzard tar den tiden de trenger med å gjøre spillene sine så bra som mulig før de kaster dem til massene.. å det er vel ksnakje på grunn av dette de har så jævla bra spill?

Er i grunn enig med deg der, men det er ikke lett å tenke slik når man er så ufattelig sugen på å spille NÅ... ;)

Lenke til kommentar
Syns ikke det gjør noe at blizzard tar seg god tid.. føler at jeg heller vil ha et *så bra som mulig* produkt frammfor et *shit! deadline in two days* produkt.. jeg er evig takknemmelig for at blizzard tar den tiden de trenger med å gjøre spillene sine så bra som mulig før de kaster dem til massene.. å det er vel ksnakje på grunn av dette de har så jævla bra spill?

Men det er fortsatt uforståelig at de ikke kan slippe det samtidig i europa som i statene :(:thumbdown:

Lenke til kommentar
Syns ikke det gjør noe at blizzard tar seg god tid.. føler at jeg heller vil ha et *så bra som mulig* produkt frammfor et *shit! deadline in two days* produkt.. jeg er evig takknemmelig for at blizzard tar den tiden de trenger med å gjøre spillene sine så bra som mulig før de kaster dem til massene.. å det er vel ksnakje på grunn av dette de har så jævla bra spill?

Open betaen for usa, var jo samme versjon som Retail.

Så spille er jo egentlig ferdig. Final beta versjonen er ferdig patchet hos CB spillere.

Jeg skjønner ikke hva som kan være problemet.

Det kan selfølgelig ha noe med serverne å gjøre. Det er mye å gjøre klart der på forhånd, men de har jo hatt en del måneder på seg.

 

Også skal de jo selfølgelig oversette til tysk og fransk.

Jeg klandrer ikke tyskerne og franskmennene, men Blizzard. De kunne ha gitt ut FB mens de holdte på å oversette til tysk å fransk, så ikke vi måtte lide pga særheten til de landene.

Da kunne tyskerne få lide pga sin egen særhet, hvis ikke de kan bruke den engelske versjonen da.

Lenke til kommentar
Syns ikke det gjør noe at blizzard tar seg god tid.. føler at jeg heller vil ha et *så bra som mulig* produkt frammfor et *shit! deadline in two days* produkt.. jeg er evig takknemmelig for at blizzard tar den tiden de trenger med å gjøre spillene sine så bra som mulig før de kaster dem til massene.. å det er vel ksnakje på grunn av dette de har så jævla bra spill?

Tror du læreren din godtar den unnskyldningen når du skal levere en oppgave?

Lenke til kommentar
Syns ikke det gjør noe at blizzard tar seg god tid.. føler at jeg heller vil ha et *så bra som mulig* produkt frammfor et *shit! deadline in two days* produkt.. jeg er evig takknemmelig for at blizzard tar den tiden de trenger med å gjøre spillene sine så bra som mulig før de kaster dem til massene.. å det er vel ksnakje på grunn av dette de har så jævla bra spill?

Spillet er jo ferdig. Det er bare Blizzard som surrer.

Lenke til kommentar
Også skal de jo selfølgelig oversette til tysk og fransk.

Jeg klandrer ikke tyskerne og franskmennene, men Blizzard. De kunne ha gitt ut FB mens de holdte på å oversette til tysk å fransk, så ikke vi måtte lide pga særheten til de landene.

Da kunne tyskerne få lide pga sin egen særhet, hvis ikke de kan bruke den engelske versjonen da.

Er 110% enig med deg :thumbup:

Lenke til kommentar

kanskje de holder på å rette feil de allerede har funnet i den amerikanske retailen? hvem vet. kanskje de også har problemer med oversettelsen.. og at de av en eller annen merkelig grunn mener at de SÆRE franskmenna og tyskerne må få sin EGEN, og spesielle versjon sammen med alle oss som ikke trenger spillet på vårt eget språk.. hvis det eneste problemet de har er relatert til språk synes jeg og det er jævla bittert at de holder oss på pinebenken.. men hvis det er noe annet.. som i en eller annen grad er i til fordel for oss spillere så er det greit for meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...