Gå til innhold

Hva synes du er det beste spillet til N64?


It's me

Hvilket spill synes du er det aller beste til N64?  

164 stemmer

  1. 1. Hvilket spill synes du er det aller beste til N64?

    • Zelda: Ocarina of Time
      71
    • GoldenEye
      36
    • Mario 64
      15
    • Perfect Dark
      8
    • Banjo Kazooie
      2
    • Mario Kart
      8
    • Zelda: Majoras Mask
      0
    • Super Smash Brothers
      2
    • Marioparty spillene
      6
    • Donkey Kong 64
      1
    • International Superstar Soccer 64
      3
    • Pokemon Stadium spillene
      2
    • Jet Force Gemini
      0
    • Conker's Bad Fur Day
      8
    • Andre spill
      2


Anbefalte innlegg

Tråden om hvilket N64 som er best fungerte dårlig uten en poll. Da veldig mange av postene kun omhandler hvilket spill en person mener er best, er det ikke lett å diskutere for dem som ønsker dette. Generelt er ikke listetråder/telletråder ønsket.

 

Derfor opprettet jeg nå en poll. Tråden vil også være åpen for prat, men da for diskusjon og generel prat on-topic, ikke "xxxxx synes jeg er best".

 

Jeg har kun tatt med de spillene som ble nevnt flere ganger i den stengte tråden. Hvis du mener et spill burde vært der, send meg en pm, og hvis flere savner det samme spillet legger jeg den til.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, ja her var det lett å velge :hm:

Glemmer aldri da jeg satt med Zelda: Ocarina of Time ..det var tider :cry:

Og goldeneye.. Jeg og en venn satt å spilte dette time etter time, helt til vi hadde runna det på 007 -agent, og aktivert alle cheats :thumbup:

Marioparty er definitivt det spillet jeg har hatt det mest morro med.. vorspiel uten mario-party :no::thumbdown:

 

Det falt på mario party gitt :ermm:

Lenke til kommentar

Sukk, gode gamle minner strømmer på, desverre ramser dere opp en haug med gode titler som jeg generelt skulle likt å stemme på.

 

Etter mye tenking sto valget mellom Ocarina of Time og Super Mario 64. Kunne jeg gjort det, hadde begge fått min stemme, fantastiske spill begge 2 :love:

 

Sukk, ser ut som jeg må blåse støvet av gamlingen og fyre opp litt "its me, Mario" :D

Lenke til kommentar
egentlig merkelig at jet force gemini ikke har noe stemmer. kanskje lite folk som har det? dårlig markedsføring i sin tid? hva gjør det? spillet er jo et toppspill av klasse, som fortjener en plass i alle gameres spillsamling

helt enig, jet force gemini er en av disse spilltitlene som er geniale men som folk ikke legger merke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...