M@R7!N Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hvis man laster ned trailen, kan man spille nå med en gang? Og den activationkeyen, bruker man den når man har lastet ned alt?
ZombieBobie Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Du kan spille med en gang etter du har lastet ned trial'en. Den activiation key'en tenker jeg du legger til i din SOE Account. Er litt usikker på den delen. Står sikkert i FAQ'en eller no.
VinterUlv Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hva er ingame nicket ditt da Zombie? Er på werner jeg, terran siden. Noen som vil ha meg i squaden sin? Gikk gjennom virtual training simmene, og kriga litt (det vil si, jeg leita fadern så lenge etter noen å skyte, møtte på 2 fi samtidig, knerta han ene før han andre tok meg). Nå har jeg uni-max cert og armored assault 1 ellerno så jeg kan kjøre tanks. Edit: Bruker samma nick der som her seff. Endret 3. januar 2005 av VinterUlv
arlion Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 spiller på werner også, nicket er arlion når jeg spiller som vanu og ferthalas når jeg spiller som terran, send meg en tell en gang så kan jeg sikkert ordne plass i outfit squaden min i fra tid til annen, ps: genialt spill har spillt det i ca 14 måneder nå, med noen små pauser her og der, som dessverre førte til at mine br20 karakterer ble slettet
ZombieBobie Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Vinterulv - Spiller som "ZombieB" på Terran Republic, Werner for en outfit som heter "MoX" så da støter jeg sikkert på deg. -- Arlion - hvis du bruker /appeal for å få tak en CSR så kan du få tilbake gamle characters. -- Sarion - det går muligens an å kjøpe gamecards, men har ikke peiling på om de selges i Norge. Enkleste er VISA. -ZB
Kim Roger Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har veldig lyst til å begynne å spella Planetside, men jeg går i 10ende og har examener og sånt nå til våren. Så det blir ikke så mye tid igjen til spilling. Så jeg lurte på: Er spillet veldig tidskrevende?
Hr. Jenssen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har veldig lyst til å begynne å spella Planetside, men jeg går i 10ende og har examener og sånt nå til våren. Så det blir ikke så mye tid igjen til spilling. Så jeg lurte på: Er spillet veldig tidskrevende? Last ned trialen. Jeg satte på installeringen før jeg dro på skolen (selve install fila tar ikke mye plass, men installeringen laster ned flere filer. 1.6GB)
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har veldig lyst til å begynne å spella Planetside, men jeg går i 10ende og har examener og sånt nå til våren. Så det blir ikke så mye tid igjen til spilling. Så jeg lurte på: Er spillet veldig tidskrevende? Har hatt spillet siden det ble sluppet, og har startet å spille igjen hele to ganger etter å lagt det fra meg, og jeg kan vel si at det tar den tiden du tilegner det...det er ikke noen krav om 12 timers økt , slik som visse MMORPG spill kan være. Du får gjort mye på et par timer, og det er lett å dra rett til "hotspot" (hvor action/konflikt skjer) Tar bare et par minutter å logge inn, og loading går helt fint det også...morsomt spill er det når man joiner squad, og starter samarbeide..velg selv. Atomics.
Kim Roger Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har veldig lyst til å begynne å spella Planetside, men jeg går i 10ende og har examener og sånt nå til våren. Så det blir ikke så mye tid igjen til spilling. Så jeg lurte på: Er spillet veldig tidskrevende? Har hatt spillet siden det ble sluppet, og har startet å spille igjen hele to ganger etter å lagt det fra meg, og jeg kan vel si at det tar den tiden du tilegner det...det er ikke noen krav om 12 timers økt , slik som visse MMORPG spill kan være. Du får gjort mye på et par timer, og det er lett å dra rett til "hotspot" (hvor action/konflikt skjer) Tar bare et par minutter å logge inn, og loading går helt fint det også...morsomt spill er det når man joiner squad, og starter samarbeide..velg selv. Atomics. Rått! Frister veldig å starte nå ass. Men hvordan er det når du dauer? Blir du teleporta til nærmeste feltleir eller noe sånt?
LOBOS Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har veldig lyst til å begynne å spella Planetside, men jeg går i 10ende og har examener og sånt nå til våren. Så det blir ikke så mye tid igjen til spilling. Så jeg lurte på: Er spillet veldig tidskrevende? Hvis du samenligner med alle MMO spill i verden, bokstavlig talt, ville jeg nok si Planetside er det spillet man bruker kortest tid på for å komme "in i"/"til det kuule". Hvis du tester alt utstyret o.l i Sanctuary ( 15-20min) vill du bli BR "level" 5 da du får exp for å teste noe første gangen og ha nok poeng til å kjøpe deg nok certs(våpen,bil,tanks,fly tilgang koster certs points) til å hevde deg med mer eller mindre alle andre.... Fps skill og taktisk tenking er viktigere en BR level. Ja og det hvar kuult at så mange downa videoen
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Rått! Frister veldig å starte nå ass.Men hvordan er det når du dauer? Blir du teleporta til nærmeste feltleir eller noe sånt? Vel, da får du som oftest noen valg, nemlig du har 30 sekunder på å velge hvor du skal respawne, oftest de som er i nærheten av hvor du omkom. Hvis du dør ofte, så må du vente lengre hver gang før du kan spawne, og de stedene du kan spawne har alle forskjellig tid, ettersom hvor "safe" det er for å si det slikt, din hjemplanet, 0 sek, mens nærmste kampen...20 sek...litt slik... Endret 3. januar 2005 av Atomics
Kim Roger Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Rått! Frister veldig å starte nå ass.Men hvordan er det når du dauer? Blir du teleporta til nærmeste feltleir eller noe sånt? Vel, da får du som oftest noen valg, nemlig du har 30 sekunder på å velge hvor du skal respawne, oftest de som er i nærheten av hvor du omkom. Hvis du dør ofte, så må du vente lengre hver gang før du kan spawne, og de stedene du kan spawne har alle forskjellig tid, ettersom hvor "safe" det er for å si det slikt, din hjemplanet, 0 sek, mens nærmste kampen...20 sek...litt slik... ah skjønner. men hvordan er det med klasser og sånt? jeg liker å spella som sniper i FPS spill, og er det noe tilsvarende i planetside?
VinterUlv Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Har blitt med i ett eller annet outfit, husker ikke helt navnet. Hadde litt av en krig på den ene planeten i natt. Men jeg må si, jeg ble litt frustrert. Uansett hva jeg gjorde eller hvilken MAX jeg brukte, klarte jeg ikke å kverke nesten noen, og jeg ble toast i løpet av sekunder. Hvis noen her har tips til hva man gjør feil (typiske nybegynner feil..) så tar jeg gjerne imot det. Oh by the way, det er visst flere nordmenn i outfit'n. De har ei hjemmeside (som jeg ikke husker.. duh..) og bruker Teamspeak. Mye å sette seg inn i gitt.
ZombieBobie Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Vinterulv - MAX units egner seg best rundt "tower fights". Bruk Dual Cycler MAX mot infanteri og du burde få en del kills. Husk at du kan "lock down" for å skyte hurtigere. Ellers er MAX ganske tricky å bruke effektivt hvis du ikke er i en semiorganizert squad. Hvis du bruker "3rd person view" så kan du se rundt hjørner. Er veldig effektivt hvis du vil sørge for å få kills. (Siden du ser fienden først).
Kim Roger Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er sniper i Planetside ja. Yay! ser ut som jeg kommer til å laste ned Planetside i natt
ZombieBobie Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 helt umulig å finne navn som ikke er brukt?!? burde da ikke være så vanskelig så lenge du ikke skal kalle deg noe veldig vanlig. Men det er klart en god del nicks er tatt alt.
Hr. Jenssen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) FAEN DA! Jeg klarer jo ikke å få sendt serialen til mailen min! Den mongo-franske dritten kommer bare med ei rød melding som tydeligvis sier "feil kode i bildet" eller noe slikt. Noen som vet noe om hvorfor den dritten ikke vil funke?! Jeg skriver den inn gang på gang! Er det noe spesielt jeg må gjøre? (bindestrek, blokkbokstaver, etc.) Endret 3. januar 2005 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå