since91 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Går det ann?? Og er det lovligt? Slik at broren min og kan spille på nett...
Trafalgar Law Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det går å bruke på to pc'er, men ikke på samme server
slez Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det går å bruke på to pc'er, men ikke på samme server Hvorfor funker ikke det?
pronoob Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det går å bruke på to pc'er, men ikke på samme server Hvorfor funker ikke det? Fordi det ikke går med 2 unique id's på samme server. Endret 1. januar 2005 av pronoob
since91 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Skrevet 2. januar 2005 (endret) Nå har jeg installert steam og cs på broren min sin pc(med min cd key). Nesten hver gang jeg joiner ein server må jeg skrive inn steam passordet . Det samme skjer hos han. Går det ann å slippe dette på en eller annen måte?? Endret 2. januar 2005 av Jonatan777
MrLee Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ja... opprett en ny steam konto og kjøp en til versjon av spillet... Du kan selvsagt ikke bruke samme steam konto på 2 PC'er samtidig! (du kan ha den inne på to PC'er samtidig, og bruke den om hverandre, men hvis du tror du og broren din kan sitte og spille samtidig på samme steam konto tar du grundig feil!) Endret 3. januar 2005 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå