Glipp Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Jepp.. tenkt at et spill som nesten bare inneholder tekst kan være så underholdene
Xoduz Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Gah. Har Project Leader på 100 rating, Lead Programmer på 100 rating, Lead Designer på 100 rating, Max utstyr, max publishing deal-tjafs, 100% knowledge på windows, Level 5 developer tools, 100% anti-piracy, 100% cross-platform ting... og jeg får sjelden eller aldri over 8/10 Har reklameringen noe å si for karakteren til spillet? Hva med previews? Har satt på den dyreste reklamen gjennom HELE development-prosessen, har fått previews der alt var på max - men likevel ... 8/10, eller 7/10 - tror jeg har fått 9/10 en eneste gang de to gangene jeg har spilt fra 1984 til siste uka i 2000. :/
ehs5 Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Gah. Har Project Leader på 100 rating, Lead Programmer på 100 rating, Lead Designer på 100 rating, Max utstyr, max publishing deal-tjafs, 100% knowledge på windows, Level 5 developer tools, 100% anti-piracy, 100% cross-platform ting... og jeg får sjelden eller aldri over 8/10 Har reklameringen noe å si for karakteren til spillet? Hva med previews? Har satt på den dyreste reklamen gjennom HELE development-prosessen, har fått previews der alt var på max - men likevel ... 8/10, eller 7/10 - tror jeg har fått 9/10 en eneste gang de to gangene jeg har spilt fra 1984 til siste uka i 2000. :/ Har akkurat det samme problemet.
Lonely Wolf Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 oi...Lasta det ned. Lagde ett spill som heter Burning Wheels. Og fikk 7/10!! *Happy*
Snorre Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) Har nå funnet en grei strategi. Begynn med å lage spill kontinuerlig til C64. Fortsett med dette til windows blir lansert. Begynn å lag spill til windows samt å utvide lokalet til medium, slik at du kan sette 2 karer på hver av study-tingene (anti-piracy, faster developing osv). Deretter annsetter du folk etter behov, og utvider når du får råd til dette. Betal ned lånet, hvorfor ha lån når du har flusst av penger? Spillene vil etterhvert nå høyder på 8/10 hvis du er heldig. Windows varer jo evig, så du slipper å studere noe nytt. Funket som bare det for meg, til spillet klikket (se vedlegg) Denne meldingen ville ikke gå vekk, så jeg fikk dermed ikke lov til å sparke noen, og slik ble det til at jeg måtte lukke spillet Endret 4. januar 2005 av Orresnei
thomassit0 Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) jeg driver med Chart Wars og jeg har 6 artister som har sluppet cder, men alikevel ikke tjent EN dollar på dem?!? hvordan er det mulig. de er sluppet i europa, england og usa. også fikk jeg nå mld #2 om at ingen av artistene mine driver med noe og at de bør promotere seg osv enda jeg har valgt at alle skal drive med intervjuer osv !! skjønner ikke dette ass.... Endret 4. januar 2005 av 2mass
MrVilla Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Gah. Har Project Leader på 100 rating, Lead Programmer på 100 rating, Lead Designer på 100 rating, Max utstyr, max publishing deal-tjafs, 100% knowledge på windows, Level 5 developer tools, 100% anti-piracy, 100% cross-platform ting... og jeg får sjelden eller aldri over 8/10 Har reklameringen noe å si for karakteren til spillet? Hva med previews? Har satt på den dyreste reklamen gjennom HELE development-prosessen, har fått previews der alt var på max - men likevel ... 8/10, eller 7/10 - tror jeg har fått 9/10 en eneste gang de to gangene jeg har spilt fra 1984 til siste uka i 2000. :/ Har akkurat det samme problemet. Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere på? Dersom det er den vanskeligste så er det sikkert mulig at det er mye verre å få til høy rating på spillet.
MrVilla Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 (endret) Merkelig. Jeg spiller også på den levelen og de siste 6-7 spillene var 9/10. Har vel hatt ca 12-13 "9/10"-spill totalt. Har enda ikke fått et på 10/10 da...den er vanskelig. De siste 3 "9/10" spillene var action spill for windows. Fant på noen "kule" navn og sendte ut versjon 2 og 3 i rask rekkefølge Merker at spillet fort blir kjedelig når man først har tjent noen millioner. Er møkklei av å trykke på "Next Week"! har ca 170mill. Spenningen forsvant rimelig fort. Håper dem lagen en oppfølger med flere ting man kan justere på. Endret 7. januar 2005 av MrVilla
BolleKalle Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Merkelig. Jeg spiller også på den levelen og de siste 6-7 spillene var 9/10. Har vel hatt ca 12-13 "9/10"-spill totalt. Har enda ikke fått et på 10/10 da...den er vanskelig. De siste 3 "9/10" spillene var action spill for windows. Fant på noen "kule" navn og sendte ut versjon 2 og 3 i rask rekkefølge Merker at spillet fort blir kjedelig når man først har tjent noen millioner. Er møkklei av å trykke på "Next Week"! har ca 170mill. Spenningen forsvant rimelig fort. Håper dem lagen en oppfølger med flere ting man kan justere på. Du kan jo prøve å spille på en en litt værre vanskelighetsgrad.
CHB3 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Ganske gammel tråd, men velger å ta den opp for å informere dem som ikke har fått med seg at GameBiz 2 er kommet for en stund siden. Det er minst like underholdende som orginalen pluss at det har fått en kraftig overhaling både på det grafiske og gameplayet. http://www.veloci.dk/gamebiz/gb2/
valentino Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Funker det i Vista? 8790392[/snapback] ja. Det funker i Vista.
Olaus Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Det bare klikke, det står at, MCI device er feil. Da klikker hele spillet og stopper. Alltid på uke 4 andre året eller 6 uke andre året, hva skal jeg gjøre??
Lakus Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Dette var jo simpelthen genialt da! Spiller dere 1'ern eller 2'ern forresten? Endret 6. juni 2007 av Lakus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå