Gå til innhold

Driv dit eget spillfirma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gah. Har Project Leader på 100 rating, Lead Programmer på 100 rating, Lead Designer på 100 rating, Max utstyr, max publishing deal-tjafs, 100% knowledge på windows, Level 5 developer tools, 100% anti-piracy, 100% cross-platform ting...

og jeg får sjelden eller aldri over 8/10 :(

Har reklameringen noe å si for karakteren til spillet? Hva med previews? Har satt på den dyreste reklamen gjennom HELE development-prosessen, har fått previews der alt var på max - men likevel ... 8/10, eller 7/10 - tror jeg har fått 9/10 en eneste gang de to gangene jeg har spilt fra 1984 til siste uka i 2000.

:/

Skrevet
Gah. Har Project Leader på 100 rating, Lead Programmer på 100 rating, Lead Designer på 100 rating, Max utstyr, max publishing deal-tjafs, 100% knowledge på windows, Level 5 developer tools, 100% anti-piracy, 100% cross-platform ting...

Har reklameringen noe å si for karakteren til spillet? Hva med previews? Har satt på den dyreste reklamen gjennom HELE development-prosessen, har fått previews der alt var på max - men likevel ... 8/10, eller 7/10 - tror jeg har fått 9/10 en eneste gang de to gangene jeg har spilt fra 1984 til siste uka i 2000.

Har akkurat det samme problemet. :(

Skrevet (endret)

Har nå funnet en grei strategi. Begynn med å lage spill kontinuerlig til C64. Fortsett med dette til windows blir lansert. Begynn å lag spill til windows samt å utvide lokalet til medium, slik at du kan sette 2 karer på hver av study-tingene (anti-piracy, faster developing osv). Deretter annsetter du folk etter behov, og utvider når du får råd til dette. Betal ned lånet, hvorfor ha lån når du har flusst av penger? Spillene vil etterhvert nå høyder på 8/10 hvis du er heldig. Windows varer jo evig, så du slipper å studere noe nytt. Funket som bare det for meg, til spillet klikket (se vedlegg) Denne meldingen ville ikke gå vekk, så jeg fikk dermed ikke lov til å sparke noen, og slik ble det til at jeg måtte lukke spillet :cry:

Endret av Orresnei
Skrevet (endret)

jeg driver med Chart Wars og jeg har 6 artister som har sluppet cder, men alikevel ikke tjent EN dollar på dem?!? hvordan er det mulig. de er sluppet i europa, england og usa.

også fikk jeg nå mld #2 om at ingen av artistene mine driver med noe og at de bør promotere seg osv enda jeg har valgt at alle skal drive med intervjuer osv !! skjønner ikke dette ass....:(

Endret av 2mass
Skrevet

Har akkurat det samme problemet. :(

Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere på? Dersom det er den vanskeligste så er det sikkert mulig at det er mye verre å få til høy rating på spillet.

Skrevet (endret)

Merkelig. Jeg spiller også på den levelen og de siste 6-7 spillene var 9/10. Har vel hatt ca 12-13 "9/10"-spill totalt. Har enda ikke fått et på 10/10 da...den er vanskelig. De siste 3 "9/10" spillene var action spill for windows. Fant på noen "kule" navn og sendte ut versjon 2 og 3 i rask rekkefølge :p

Merker at spillet fort blir kjedelig når man først har tjent noen millioner. Er møkklei av å trykke på "Next Week"! har ca 170mill. Spenningen forsvant rimelig fort. Håper dem lagen en oppfølger med flere ting man kan justere på.

Endret av MrVilla
Skrevet
Merkelig. Jeg spiller også på den levelen og de siste 6-7 spillene var 9/10. Har vel hatt ca 12-13 "9/10"-spill totalt. Har enda ikke fått et på 10/10 da...den er vanskelig. De siste 3 "9/10" spillene var action spill for windows. Fant på noen "kule" navn og sendte ut versjon 2 og 3 i rask rekkefølge :p

Merker at spillet fort blir kjedelig når man først har tjent noen millioner. Er møkklei av å trykke på "Next Week"! har ca 170mill. Spenningen forsvant rimelig fort. Håper dem lagen en oppfølger med flere ting man kan justere på.

Du kan jo prøve å spille på en en litt værre vanskelighetsgrad.

• 2 år senere...
Skrevet

Ganske gammel tråd, men velger å ta den opp for å informere dem som ikke har fått med seg at GameBiz 2 er kommet for en stund siden.

Det er minst like underholdende som orginalen pluss at det har fått en kraftig overhaling både på det grafiske og gameplayet.

http://www.veloci.dk/gamebiz/gb2/

Skrevet

Det bare klikke, det står at, MCI device er feil.

Da klikker hele spillet og stopper.

Alltid på uke 4 andre året eller 6 uke andre året, hva skal jeg gjøre??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...