Gå til innhold

Kor våknet dere 1. januar 05?

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i år våkna jeg i min egen seng, husker til og med att jeg la meg, i fjor våkna jeg også i min egen seng, uten helt å huske åssen, for 3 år siden våkna jeg på et gulv klokka 8 om morran, vondt her å der pga jeg lå på noen flasker, å jeg hadde et lite brannsår på sideflesket fordi jeg lå intill en radiatorovn ting som var kokvarm.. heldigvis var ikke jeg den eneste som sov over, en lå i senga til kameraten, en på vaskerommet oppi en kleshaug og en sov i hundesenga sammen med hunden naken (hva de gjorde vil jeg ikke vite, men sikkert hyggelig)

Skrevet (endret)

Jeg våkna ikke før i dag... :ermm: og gud veit hva jeg har gjort for noe siden kvelden 31.1... Våkna på en sofa btw... med barberskum over hele meg...

Og siden vi snakker om i fjor, så våknet jeg i en dobbelt seng, med diverse objekter:

1 stk fotball som det var tappet all luft ut fra

1 stk nakent kvinnemenneske som sa: "vi må dra på bensinstasjonen og kjøpe en sekk med poteter, så ikke de små barna skal sulte"... Vi var på en hytte på fjellet, nærmeste bensinstasjon 1 times kjøretur, ingen barn.... :p

1 stk krøllet ludobrett

Endret av Feh
Skrevet

Jeg våkna i en badstu me dama, inkledd i ullteppe!!! det var styggvarmt!! Sjønner ikke at vi kunne sove der! sikkert 40 grader! nå er jeg syk! faen å....

Skrevet (endret)

Få vel tamed i fjor eg også da :roll:

stakk på nachspie hos en kamerat, som forresten ikkje vare i by`n.Men vi viste kor nøkkelen var da :tease: drakk oss enda mere %(/¤# våkna under øverste madrassen til vedkommende med en kamerat opp madrassa(!) våknet med panikktisltand pga World Idol reprisen var begynt for 15 min sia....

Endret av Mala
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg våknet 18:00 sammen med dama i en kamerat sin seng (som han hadde gjort i stand).

Skrevet (endret)

Jeg våkna opp i en busk relativt tidlig(ca. 06:00). Så gikk jeg å la meg i et parkeringshus. Jeg prøvde å finne noen biler for jeg tenkte de var varme :nei: , men eneste bilen som var der var opptatt av to karer... :dontgetit:

Etter et par timers søvn i parkeringshuset gikk jeg 5km for å komme hjem (det var egentlig bare 1km :blush: ) Hjemme var det ingen og jeg satt meg i gården. Og sov sittende til mamma vekta meg. :(

Jaja... Lurer på hva som skjer neste år...

Endret av kennethdammyr
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...