Prizefighter Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Lammesadel, poteter, brokkoli og saus!
Ordinær Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Kalkun med fløtresaus, waldorf salat, gratinerte poteter og rosenkål. + Daim is-kake etterpå. Meget godt+++
SupremeX Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Svinesteik med kålrabistappe, brunsaus og salat. Snadder
galskapen Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Strimlet svinefilet og spaghetti med en deilig saus på.. mmmm... Til slutt en daimkake. Er ikke så nøye med hva jeg spiser på slike dager, jeg.... bare det er godt.
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 spiste brødskiver... Er blakkere enn en rundstjælt kjerkerotte...
cheeplix Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Grillet scampi med saus, storfe indrefilet og sacherterte.
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Grillet scampi med saus, storfe indrefilet og sacherterte. hørtes godt ut!
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Har hatt gjester og har laget mat i nesten hele dag. Til forrett lagde jeg fylte sjampinjonger. Middagen ble finnbiff med sopp (jeg liker sopp ja ) og til kaffen lagde jeg blåbærmuffins. Mammas selvlagede kokebok kom jammen godt med i kveld
Andreasfe Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Lammestek men vi har noen i familien som ikke klarer lammesmaken, meg inkludert... Så jeg fyrte opp biff til oss.. Tilbehør var surret løk i kryddersmør. Stekt Campingvogn i kryddersmør.. Og seffern Poteter.. Lammefolka hadde hjemmelaget fløtesauce... Vi biff-folka hadde Bernaise Saus... Det var en ganske så god middag ja..
MagE Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) i går spiste jeg pinnekjøtt skal spise restene i dag *sikle* *sette en grandis i ovnen som forett* Endret 1. januar 2005 av MagE
Smeltelim Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 spiste hjemme lagd pizza i går *nam nam* i dag er det skinkestek
Arve Systad Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Pinnekjøtt på jul- og nyttårsafta. Svineribbe første nyttårsdag, sjøl om svineribbe ikkje er i nærheten av pinnekjøtt så er det jo godt det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå