Gå til innhold

Nokia 7280 test hos ITavisen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bildene ser greie ut til å være av VGA-oppløsning bare man får de overført til PC-en. Siden skjermen, som fungerer som et speil når den ikke er i bruk, er såpass liten gjør det allikevel at kameraet er bortimot ubrukelig, siden man ikke har noen mulighet til å vite hvordan bildene har blitt.

 

 

Skjønte ikke helt det der.... :ermm:

Lenke til kommentar

ja, hvor er bildene av telefonen?

 

åja, dere har ikke testet den eller hva? på alle, absolut alle mobilene dere har testet, så har dere "live" bilder av telefonen, hvorfor ikke på denne?

 

dessuten er det utrolig tåpelig at et av minusene er "dårlig kamera"...

 

Oppløsningen er jo helt "vanlig", forventer de at alle mobiler skal ha megapiksel kamera?

 

OK!!

 

Der mistet jeg litt styringen, men jeg liker av en eller annen grunn ikke itavisen! :no:

Lenke til kommentar
Den mobilen er helt på trynet. Fatter ikke hva Nokia tenkte på når de lagde den, design! Personlig synes jeg den er direkte stygg. Ubrukelig å scrolle frem til hver bokstav når du skal skrive en melding. Mindre brukervenlig enn min gamle Motorola fra 1994.

Tror du denne mobilen er laget for de som sender mye SMS?

 

Eller tror du denne er laget for mennesker med endel penger, som vil ha en mobil som virkelig skiller seg ut, som gir dem oppmerksomhet, men som likevel har funksjoner som bluetooth og kamera?

 

Tenk deg om. Nokia har laget en genial mobil i denne, men ikke for en stor markedsgruppe.

Lenke til kommentar

På 7280 er det design i aller første rekke. Den er laget for folk som skal skille seg ut, og er ikke ment som noen "skrivemaskin". Den ser virkelig stilig ut, og er sikkert helt grei til sitt bruk. Kanskje en del av de som kjøper den har en annen mobil i tillegg.

 

Rexton:

 

Etter min mening et IT-Avisens tester for lettvinte. Det finnes nok av dem som går mye grundigere til verks. Faktaruten nederst i testen inneholder altfor få data. På den annen side er det ikke alle som er så interessert i mobiler at de leser side opp og side ned.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå testene på ITavisen og på Amobil ender opp med samme terningkast og konklusjon som regel jeg men.. Uansett 7280 er nok ingen telefon for meg da det ikke er taster på den. Dessuten synes jeg ikke den er spessielt snasen heller.. Men det er min mening.. :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...