Gå til innhold

GUIDE: Hvordan få raskere FireFox.


SkinnyT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dette innstillinger som vil fungere på opera også ?

Vist ikke , noen som har erfaring med opera,

EVT. er det en stor overgang og bytte fra opera til firefox ??

God Nyttår Folkens :p

Disse innstillingene gjelder nok kun Firefox, kanskje Opera gjør dette fra før eller så må det nok konfigureres på en annen måte.

Det er egentlig ikke så stor overgang å bytte fra Opera til Firefox, det har jeg selv gjort og det gikk smertefritt. Firefox kan importere: Innstillinger, favoritter, historie over sider du har besøkt, passord og annen data fra både Opera og Internet Explorer :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja? de linkene du har til høyre i IE

Ja, den heter vel verktøylinje for bokmerker. Dersom du bruker skinnet littlefox blir det plass til mange der. Jeg teller linker. Veldig kjekt.

 

NÅr det gjelder de nye innstillingene så gjorde da at f.eks nettavisene med mange bilder mye raksere å laste.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har hatt problemer med at Firefox henger seg i oppstarten? Tar kanskje 15 sekunder før Firefox reagerer og blir brukende.

 

Jeg spør fordi det kan hende at tweakinga er skyld i det - eller vet noen om noen programmer som kræsjer Firefox, som jeg kanskje kjører?

Du kan prøve å lage en ny profil og se om det hjelper

(start - kjør - "firefox.exe -profilemanager").

 

Tweakinga hjelper nok bare for lastinga av websider.

Endret av Dell_Inspiron
Lenke til kommentar
Da jeg nylig forlot MSIE igjen for ørnte gang og begynte å bruke Opera og FF, brukte jeg Opera mest. Jeg ble deretter irritert over mange småting i Opera. Det finnes vel tweaks, men Opera er uansett OVERLESSET av smarte funksjoner få eller ingen har behov for. Nå vil de integrere stemmestyring. Greit at Opera ønsker å være forut for sin tid, men de bør trimme bort mer av sideflesket før de feiter opp kostholdet.

Der sa du det, 10 poeng!

Jeg syns også det er mye bedre med en kjapp browser der man selv kan velge hva man vil ha med og ikke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...