Gå til innhold

Hvor mye tid krever WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, hvor mye tid trenger jeg om jeg vil spille WoW. Blizzard sier selv at det skal være lagt opp til at selv spillere som kun har en halvtime til rådighet ikke skal ha problemer med å henge med. Er derimot litt tvilende på akkurat dette.

Jeg har EQ2 fra før, og dere som spiller dette vet nok hvor mye tid det trengs i dette spillet. WoW har likevel vært det spillet jeg har sett frem til lenge nå, men jeg har ikke lyst til å slutte i EQ2 (er medlem av et svært hyggelig guild :cool: )

Hvor mye tid må jeg regne med å sette av til WoW for i det hele tatt å ha noen glede av det?

Merk at jeg ikke er noen super-hardcore-powergamer, heller en av de som synes det er gøy å løpe rundt litt solo eller leke seg i byene med diverse hopp og sprett :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spiller jo akkurat så mye som du har lyst til selv, er jo ikke akkurat noen som står med pistol til tinningen din og ber deg spillle mer. Det vil alltid være characters rundt den levelen du er i området ditt, så å skaffe en gruppe vil neppe være noe problem om du spiller 1t dagen eller 10t dagen.

Skrevet

Du trenger ikke mye tid for å gjøre noe der.. Er som sagt delt inn i områder hvor det er quests for forskjellige leveler (alle kan gjøre dem vel å merke, men de får veldig lite xp for det) så du finner nesten bare folk som har ca. samme lvl som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...