TAAB Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Heisann. De tre siste dagene har jeg bare fått : 500 Internal server error hver gang jeg har prøvd å laste opp filer til home.no. Er det bare meg? Synes jeg har sett at andre har fått lastet opp ting. Hvis du har en home.no konto, gidder du å se om opplastingen virker? Takker og bukker
Staalkontroll Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Jupp, har hatt dette problemet i et par uker...
moray Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Funker hos meg. Prøvde et bilde og en musikkfil. Jeg har kanskje merket problemer litt annerledes, det forrige musikkquizzet til groenn (Herbie Hancock - Man-Child) tok meg ca. en halvtime kanskje tre kvarter å laste ned.
- mOtz^ - Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 qqHar problem jeg også. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å connecte til serveren i det hele tatt. Gir opp etter noen få sekunder.
TAAB Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Prøvde ftp for første gang i mitt liv, og det funka
el-asso Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Edit: Gjennåpnes under Nettverk Endret 1. januar 2005 av el-asso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå