Gå til innhold

Andreas v.2 - til slakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er galt?

Headeren blir for enkel og er i ubalanse.

Typografien er en salig blanding mellom serif- og sans serif-fonter, og ser IMO ikke helt gjennomtenkt ut. Du kan også (med fordel) øke linjeavstanden i brødteksten

 

Hva er bra?

Syns koden ser bra ut, med unntak av bruk av <br> her og der, hvor du heller bør bruke margin i CSS.

 

Føler at det blir for enkelt, og følgelig veldig lite å kritisere. Få inn et ekstra element, og kanskje en farge til. Oppsettet er også standard, men det kan funke om du får gjort mer med siden. Ser ut til at den er langt fra ferdig, syns jeg.

 

PS: Det heter portefølje. ;)

Lenke til kommentar

Nå er det samme font over alt (untatt i header)

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med headeren...

 

Er fult klar over at det er veldig simpelt design/oppsett.

 

Portefølje leifen er rettet.

 

 

 

 

 

 

Kanskje jeg skal begynne fra grunnen igjen? Er så sinnsykt vanskelig å finne på noe "nytt" - noe igjen andre har....

Lenke til kommentar

Det som er galt er headeren. Den ser ut til å bestå kun av overdimensjonert layer-styling. Prøv med et bilde og litt enkel tekst. Ellers flytter siden seg når man går inn på de forskjellige sidene, det er ikke pent.

 

Det som er positivt er at det er enkelt og pent. Men kanskje bruke den blåfargen litt mer, da blir det litt friskere og penere :thumbup:

Lenke til kommentar
Ellers flytter siden seg når man går inn på de forskjellige sidene, det er ikke pent.

har kanskje noe med at i FF fjerner den "scroll-baren" seg når siden ikke går utenfor skjermen. Det er derfor den "flytter seg". Hvis det er noe annet - må det være noe muffisn. - ettersom alle sidene er "den samme" bare med annet innhold (som blir includet)

 

... Shoot me if I'm wrogn, men skal uansett lage ny - igjen ... :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Hmm..

 

Kjedelig og grått! Likte ikke fonten i header og den var også litt tam syntes jeg. :thumbdown:

Menyen trenger også ett lite løft ;) du kunne gjort mye mere ut av den og!

Tror du kan bedere en dette mr :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...