Gå til innhold

Half life 2, bra eller "dårlig"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg synes at half life 2 har blitt ufortjent, rost opp i skyene, virker som det bare er grafikken som gjør at spillet blir bra?

 

vet ikke jeg, men jeg synes egentlig det var fordrøy å betale 300 kr for et spill man klarer på ca 14 timer......

synes egentlig ikke det var så bra som mange skal ha det til....

men det er sikkert bare meg...

 

så bare si deres mening!

ja, også dei 14.000 timene etter på med online spel....

 

Og CS:S

 

 

Synes det er verdt det!

HL2 MP suger jo da! Kommer jo ikke med noe nytt bortsett fra fysikk...

Lenke til kommentar
2. Hadde ventet meg litt mer av avsluttningen...har kanskje spillt litt for mye RPG :!:

Half Life serien er en triologi (også kanskje quadrologi (4)) så dette er ikke alt ennå.

Spill kan ha en brukbar avsluttning selv om det får flere etterfølgere..

Sant nok, men i Half Life 2 så skal du være forvirret. Pluss at du skal prøve å finne ut av ting selv. Slutten kunne selfølgelig matet deg med informasjon, men da hadde det bare ikke vært Half Life.

Lenke til kommentar

Egentlig vil jeg si at HL2 er "dårlig"! Når jeg bruker "", mener jeg at det ikke levde opp til mine forventninger. Selvfølgelig er det jo ikke et dårlig spill! Det er et meget bra spill!

Det er bare at det ble 100% scriptet, alt for kort, samt at slutten ble enkel, kjedelig, og ikke mye nye saker som man kan sette i HL-historien.

HL2, for mitt vedkommede, hadde egentlig ingen story. I allefall ingen GOD story... :thumbdown:

 

EDIT: Ok-ok, la oss si 95% scriptet da. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=31/01/2005 : 20:20] Egentlig vil jeg si at HL2 er "dårlig"! Når jeg bruker "", mener jeg at det ikke levde opp til mine forventninger. Selvfølgelig er det jo ikke et dårlig spill! Det er et meget bra spill!

Det er bare at det ble 100% scriptet, alt for kort, samt at slutten ble enkel, kjedelig, og ikke mye nye saker som man kan sette i HL-historien.

HL2, for mitt vedkommede, hadde egentlig ingen story. I allefall ingen GOD story... :thumbdown:

 

EDIT: Ok-ok, la oss si 95% scriptet da. :)

Historien er 100 dypere enn du tror/har fått med deg. Det er VELDIG mye å sette inn i HL historen i dette spillet, kanskje enda mer enn den i HL også. Spill det gjennom uten å lek Rambo, så kanskje du får det med deg.

 

Grunnen til at HL2 er så mye scriptet er pga. at spillet er lagt opp som en film og det er vesentlige deler som må scriptes for å fortelle historien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...