Gå til innhold

hvorfor gidder folk å cheate?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I begynelsen begynte jeg å cheate, etter noen uker ble det kjedelig, utrolig kjedelig! Så jeg begynte å spille på cheat servere, det var utrolig masse med moro! Dette var dagene da 1.3 gikk til 1.4 og 1.4 til 1.5. Dette var dagene da "the cheat community" var utrolig stort, med egne online turneringer. Vet ikke om det er sånn nå, men nå spiller jeg helt vanlig og har gjort det i 2 år nå.

 

For å svare på spørsmålet: Noen gjør det fordi det er moro, noen gjør det for å irritere deg, noen gjør det for å teste det ut og noen gjør det fordi dem blir eid hver dag av andre mer viderekommene spillere.

Lenke til kommentar
Hvorfor noen folk cheater? Fordi det til tider, er ekstremt morro å cheate på en public server og eie whinere til de grader.

Eg vil knapt si det går an å eie noen som helst når man cheater, man bruker jo verken sine egne skills så så si når man cheater.Men på cheat servere for all del er det jo bare til å cheate seg blå i trynet :!: Eg husket eg skulle spille unfair en gang i cs, hmm 1.0 tror eg det var, men så fikk eg ikkje til cheatet :dontgetit::tease: Det er det nærmeste eg har vert å cheate noen gang i ett online spill hehe!!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det hele startet med at en nerd lagde cheat, la det ut på nettet og begynte og spille med det.

Over en viss tid spilte han med folk som ble sure på han og lasta ned cheat for og ta han.

Når de hadde cheat, og har/hadde spilt en stund så ble noen andre sure på de, og lastet ned cheat og begynte og cheate.

 

No er det flere og flere som cheater, og de fleste gjør det fordi de har spilt mot en annen cheater og vil ta rotta på'n.

 

(Dette er bare min versjon, og er ikke 100% sikker)

Lenke til kommentar
Jeg tror folk cheater fordi de møtte en bedre motstander og trudde han cheata og da skal de ta igjen veit du. Mange som gjør sånt.
Erfaring? Eller bare en dårlig teori?

 

De som cheater kan umulig ta CS noe seriøs, da betyr det; cheats = for fun!

 

 

Faktisk begge deler. Har bare opplevd det 2 ganger på utenlanske server.

 

 

Men hva kommer det av at mange tror at det er flest svenkser som cheater? Er det sant at de cheater mest?

Lenke til kommentar
da har eg lurt på heila tio, da er så slitanes, i hvertfall når eg speler public på server uten admin.

 

koffor gidder dei å cheate?

 

 

da einaste dei bevise er at dei er drit dårlige i cs

Jeg syns det å skrive dialekt er mere irriterende.

eg er vant med å skriva dialekt, sånner det bare, visst du ikkje liker det så bare ignorerer du det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...