Gå til innhold

Vasking av tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Q-tips mellom tastene fungere dårlig, ender som oftest med at det i tillegg til støv ligger nå en mengde bomull under tastene. Hvis du har tid er det beste tipset å fjerne alle tastene, for så å gå over med en klut. Er også greit med et ekstra tastatur å se etter når alle tastene skal settes på plass igjen.

Lenke til kommentar

ødelagt tastaur av å dusje det ? var jo veldig merklig at jeg kasta tastaturet mitt i badekaret i forgårs med en god del shampo... det funker veldig bra.. fyll opp med en del lunket vann, ha oppi jif, såpe eller shampoo noe som fjerner fett såfall.. så tar du å spyler det under krana / dusjen etter på og henger det opp på tørke snora over helga.. hvis du er skikklig redd for tastaturet ditt kan du skru det opp når det tørker, jeg for min del vasket det i bade kar pga jeg ikke gadd å skru det opp igjen..

 

Kan nevne at jeg har gjort dette 4 ganger nå uten feil.. logitech internet navigator tastatur

 

Edit : hvorfor skal tastaturet bli ødelagt av dusjing ? tørkes det skikkelig tar det vell ikke skade ? kanskje ikke kaste det rett i karet etter du har brukt det, vente 5min hvis det ligger no strøm og lurere i det.. vet ikke om det er tilfelle men for sikkerhets skyld :p

 

Edit 2 : ikke for å stjele tråden din eller noe, men går det ann og vaske musa på samme måte ? hvis noen klarer å få dritt under tastene kan jo det kanskje være greit :yes:

Endret av gsn
Lenke til kommentar
Har da badet flere tastatur i badekaret opp igjennom uten problemer :)

 

Husk å skru fra hverandre hele tastaturet og ta vekk alle "mellom-deler" og vask selve tastaturet (print kortet?).

 

Viktig å la dette tørke helt før du setter det sammen igjen.

Det blir som nytt :D

Lykke til!

Jeg har ikke gode erfaringer med tastatur i hverken dusj eller badekar, for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar
Har da badet flere tastatur i badekaret opp igjennom uten problemer :)

 

Husk å skru fra hverandre hele tastaturet og ta vekk alle "mellom-deler" og vask selve tastaturet (print kortet?).

 

Viktig å la dette tørke helt før du setter det sammen igjen.

Det blir som nytt  :D

Lykke til!

Jeg har ikke gode erfaringer med tastatur i hverken dusj eller badekar, for å si det sånn. :p

Hehe :p

 

Har fått det til med trådløst tastatur også faktisk, men viktig å fjerne den trådløse senderen og tørk skikkelig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...