Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på fyrverkeri?

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Skrevet

0 kroner, 0 øre

Fyrverkeri suger bigtime :thumbdown: Bare sløsing med penger som kunne vært brukt på andre, mer fornuftige og nyttige ting.

Men fint, bruk penger på fyrverkeri, for all del. Pengene kunne blitt brukt til å redde liv, men blir i stedet brukt på dumdristige raketter som hver eneste nyttårsaften dreper noen, eller setter fyr på noe. :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ingenting på fyverkeri, synes det er sløsing. Dessuten har jeg to andre grunner:

1.Jeg er redd for brann. Selv om det ikke er lov å sende opp fyrverkeri her jeg bor (innenfor ring 2 i oslo), er det likevel mange som sender raketter opp mellom blokkene her i sentrum. Dette synes jeg ikke er forsvarlig..!

2. Alle som har kjæledyr vet at nyttårsaften ikke er en fest for dem. Blir første gang for mine to katter i år, og så nå idag hvordan de reagerte på bare en rakett som ble smelt av utenfor blokka mi...

Oppfordrer heller alle til å gi penger til sørøstasia! Så kan kjæledyr, brannvesen og nervøse mennesker som meg få en fin nyttårskveld :)

Skrevet

Har alltid brukt rundt 3000-4000 kroner på fyrverkeri, men gitt litt faen de siste par årene. Kjøpte som regel en 3-4 "store" ting, enten til bakken eller til luften. Og resten på "småtteri".

Begynner å gå litt lei i en alder av 26 år. Fyrverkeri er EGENTLIG waste av penger. (Hehe, sier JEG!)

Skrevet
0 kroner, 0 øre

Fyrverkeri suger bigtime :thumbdown: Bare sløsing med penger som kunne vært brukt på andre, mer fornuftige og nyttige ting.

Men fint, bruk penger på fyrverkeri, for all del. Pengene kunne blitt brukt til å redde liv, men blir i stedet brukt på dumdristige raketter som hver eneste nyttårsaften dreper noen, eller setter fyr på noe. :cry:

Gledesdreper.

Hvorfor prøver du å ødelegge for andre som synes det er moro med fyrverkeri?

Skrevet
Jeg er 1337 og demonterer 25-skudds batterier :yes:

Bruker vel 300 kroner og får maaaaaaasse greier av det ja!

Jeg er teh 1337-ness himself og demonterer 45millimetersbatterier (bombard, magnum, polar, frankee the monster, bullseye m.fl) :D

Skrevet (endret)

Var ute nå... brukte alt for mye :(

Alt for mange fyrverkeriforhandlere på forus, en liten tur rundt XXL, kvadrat osv så forsvant det et par tusenlapper fra meg og mine kamerater.

Endret av GolfBag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...