Gå til innhold

Uttale seg uten kunnskaper?


Anbefalte innlegg

QUOTE (OcMax @ 27/12/2004 : 19:58)
QUOTE (arnosmith @ 27/12/2004 : 19:35)
ugh, dette grenser til kvalmt, greit nok at du kritiserer irriterende personer, de hater jo alle. Men når du selv promoterer en tråd der du gjør det "riktige" er å gå litt for langt. Jeg forstår hvorfor du, eller iallefall vil at vi skal tro at du, viser oss dette, du vil bare komme med et eksempel som illustrerer en fin måte å diskutere ting på. Jeg er til og med enig i at det er en ok diskusjon. Men hvorfor i all verden bruke en tråd med deg selv i? ja, du mener sikkert akkurat det jeg skrev for to setninger siden. Etter min mening blir dette derimot litt egoistisk om du vil.

Mor: neimen ola, ikke søl med maten
ocmax: se på meg da mamma, se hvor flink jeg er til å bruke kniv og gaffel!
Mor: hadde du bare vært like flink som ocmax, ola...

Jeg regner med at du kommer til å starte en egen tråd som svar på denne kritikken også, men nå har iallefall jeg fått sagt mitt... :whistle:
EDIT: Og forresten, hvorfor har du bare greid å klokke en XP-M 2400+ til 2.35GHz? Det er jo helt elendig. Jeg greide lett 2500MHz når jeg hadde en sånn, DÅRLIG, GAMMELDAGS DRITT prosessor. (Legger meg på samme nivå som deg mot deg).

lol, var det ikke dette du ikke skulle gjøre? Er enig med arnosmith, du har av en eller annen grunn putselig begynt en masse tråder om cpu og hk, der du snakker om en spesifik ting, deretter forsvarer du deg ved å lage en ny tråd der du snakker om ting som alle vet fra før av. Det er ikke så veldig irrritende synes nå jeg, mer komiskt :D, stå på!

 

edit: du må tåle at personer har forskjellige måter å si ifra om ting på, og ikke bli grinete "jeg vil ikke snakke mer med deg!" litt barnslig hele oppførselen

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (ADT @ 27/12/2004 : 20:19)
QUOTE (OcMax @ 27/12/2004 : 19:58)
QUOTE (arnosmith @ 27/12/2004 : 19:35)
ugh, dette grenser til kvalmt, greit nok at du kritiserer irriterende personer, de hater jo alle. Men når du selv promoterer en tråd der du gjør det "riktige" er å gå litt for langt. Jeg forstår hvorfor du, eller iallefall vil at vi skal tro at du, viser oss dette, du vil bare komme med et eksempel som illustrerer en fin måte å diskutere ting på. Jeg er til og med enig i at det er en ok diskusjon. Men hvorfor i all verden bruke en tråd med deg selv i? ja, du mener sikkert akkurat det jeg skrev for to setninger siden. Etter min mening blir dette derimot litt egoistisk om du vil.

Mor: neimen ola, ikke søl med maten
ocmax: se på meg da mamma, se hvor flink jeg er til å bruke kniv og gaffel!
Mor: hadde du bare vært like flink som ocmax, ola...

Jeg regner med at du kommer til å starte en egen tråd som svar på denne kritikken også, men nå har iallefall jeg fått sagt mitt... :whistle:
EDIT: Og forresten, hvorfor har du bare greid å klokke en XP-M 2400+ til 2.35GHz? Det er jo helt elendig. Jeg greide lett 2500MHz når jeg hadde en sånn, DÅRLIG, GAMMELDAGS DRITT prosessor. (Legger meg på samme nivå som deg mot deg).

lol, var det ikke dette du ikke skulle gjøre? Er enig med arnosmith, du har av en eller annen grunn putselig begynt en masse tråder om cpu og hk, der du snakker om en spesifik ting, deretter forsvarer du deg ved å lage en ny tråd der du snakker om ting som alle vet fra før av. Det er ikke så veldig irrritende synes nå jeg, mer komiskt :D, stå på!

 

edit: du må tåle at personer har forskjellige måter å si ifra om ting på, og ikke bli grinete "jeg vil ikke snakke mer med deg!" litt barnslig hele oppførselen

Ser du hva som står i parantes? :) Nettopp, det står at jeg svarer tilbake til vedkommede på samme måte som han har for vane å snakke til folk :yes:

 

Og hva vet alle fra før?

 

Og hva jeg tåler og ikke tåler er jo en diskusjonssak. Men ufinheter tåler jeg ikke. Og særlig når folk ikke engang har 1 eneste bra poeng eller grunnlag for å komme med ufinheter.

Endret av OcMax
Lenke til kommentar

arnosmith's poeng er vel at du ikke trenger å lage liv og røre rundt deg hver gang du finner ut av noe (og det betyr flere tråder for nærliggende emner)... Det jeg mener med "noe alle vet" er at ingen liker den typen personer som du beskriver i introen, det er jo selvsagt. Som om jeg skulle lage en tråd der jeg kritiserer kriminelle, eller de som lager kopisperrer på cd'er som hindrer ripping til mp3 og andre filformater... Du sier at du skal ignorere arnosmith, og det bør innebære å ikke senke deg til hans nivå, men det er nettop det du gjør, ja, jeg vet det var ment som en "spøk" eller hva du vil kalle det...

Lenke til kommentar

100% enig med OcMax :)

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor dere kritiserer OcMax fordi han linker til et emne hvor han og Theo343 hadde en real, fact vs. fact diskusjon, med saklige og gode argumenter, backet opp med håndfaste fakta, og egne erfaringer. Diskusjonen de førte var et prakteksemplar. Ingen flaming, ingen "OMFG, W00t n00b, dust, blabla, du har ikke mitt syn på saken du er dum...", alt de sa så de faktisk begge med et objektivt syn (noe man alltid bør :) )

 

Det litt ironiske her er jo at ADT, i en tråd om(/som jeg ser på var om) at innlegg blir for banale, bastante, korte, teite, usaklige, urimelige osv, klarer å poste så mye som "hehe :p" ... for å så prøve å skjenne ut OcMax for sine innlegg?

Lenke til kommentar

QUOTE (eXZire @ 27/12/2004 : 20:46)
100% enig med OcMax :)

Men jeg skjønner ikke hvorfor dere kritiserer OcMax fordi han linker til et emne hvor han og Theo343 hadde en real, fact vs. fact diskusjon, med saklige og gode argumenter, backet opp med håndfaste fakta, og egne erfaringer. Diskusjonen de førte var et prakteksemplar. Ingen flaming, ingen "OMFG, W00t n00b, dust, blabla, du har ikke mitt syn på saken du er dum...", alt de sa så de faktisk begge med et objektivt syn (noe man alltid bør :) )

Det litt ironiske her er jo at ADT, i en tråd om(/som jeg ser på var om) at innlegg blir for banale, bastante, korte, teite, usaklige, urimelige osv,  klarer å poste så mye som "hehe :p" ... for å så prøve å skjenne ut OcMax for sine innlegg?

du skrev inn kanskje for sent til å oppdage ocmax sitt innlegg: "sitter og gråter nå" "hehe :p" sier faktisk ganske mye i sammenhengen som den var i... Tråden handler ikke først og fremst om de tingene som du ramser opp, men hele tråden er et svar på arnosmith sine "angrep" på ocmax i en tidligere tråd (bortsett fra den siste setningen) til og med eksempelet om 3400+ prosessoren hans!... noe jeg ville tolke som barnslig og egoistiskt... men det kan man jo selvfølgelig mene som man vil om

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg skrev "Sitter og Gråter nå" er fordi jeg ikke orker prøve å forsvare meg mer. For det er helt meningsløst. Jeg mener ikke jeg har noe å forsvare meg for. Kan ikke se at jeg har gjort noe galt. Det er gått for langt og det hele har begynt å bli litt latterlig.

 

Igjen: Forum-troll

Endret av OcMax
Lenke til kommentar

Om det er tilfellet, er jo hele denne tråden det komplett motsatte av alt det jeg syns er godt forumvett, men det er en annen sak.

 

Angående hehe-en din, fant jeg personlig tremåter å tolke den på da jeg leste den første gang:

mobbe-hehe..

støtter en av sidene-hehe

what-are-you-gyus-talking-about-hehe....

 

;) None very popular from my point of view. (Jeg bruker faktisk en del "hehe" selv. Men ikke som det eneste ordet i et innlegg... :p )

Lenke til kommentar

QUOTE (eXZire @ 27/12/2004 : 20:58)
Om det er tilfellet, er jo hele denne tråden det komplett motsatte av alt det jeg syns er godt forumvett, men det er en annen sak.

Angående hehe-en din, fant jeg personlig tremåter å tolke den på da jeg leste den første gang:
mobbe-hehe..
støtter en av sidene-hehe
what-are-you-gyus-talking-about-hehe....

;) None very popular from my point of view. (Jeg bruker faktisk en del "hehe" selv. Men ikke som det eneste ordet i et innlegg... :p )

dette er nøyaktig tilfelle, hele første posten er tatt rett ut ifra en diskusjon jeg og ocmax hadde (kall det gjærne en krangel). Det han prøver på med denne tråden er å få andre sin samtykke i sin egen sak... :roll:

 

edit: jeg tolket "haha :p" som at adt var enig med meg...

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar

QUOTE (arnosmith @ 27/12/2004 : 21:02)
QUOTE (eXZire @ 27/12/2004 : 20:58)
Om det er tilfellet, er jo hele denne tråden det komplett motsatte av alt det jeg syns er godt forumvett, men det er en annen sak.

Angående hehe-en din, fant jeg personlig tremåter å tolke den på da jeg leste den første gang:
mobbe-hehe..
støtter en av sidene-hehe
what-are-you-gyus-talking-about-hehe....

;) None very popular from my point of view. (Jeg bruker faktisk en del "hehe" selv. Men ikke som det eneste ordet i et innlegg... :p )

dette er nøyaktig tilfelle, hele første posten er tatt rett ut ifra en diskusjon jeg og ocmax hadde (kall det gjærne en krangel). Det han prøver på med denne tråden er å få andre sin samtykke i sin egen sak... :roll:

 

edit: jeg tolket "haha ;)" som at adt var enig med meg...

Diskusjon? Vi to har aldri hatt noen diskusjon. Det du og ADT holder på med kalles for "mobbing". Og hensikten min med denne tråden er å få frem at denne typen "mobbing" ikke hører hjemme i et slikt forum som dette. Og det er jo interessant å se at alle andre, bortsett fra dere to deler min mening i denne tråden.

 

Det hele begynte med at dere begynte å kritisere, "mobbe" meg for å ha delt info om min datamaskin. Noe jeg står fritt til å gjøre. Dessuten presterer dere å kalle 3400+@2700MHz for ussel overklokking. Hadde det vært fakta så skulle jeg ikke sagt så mye om akkurat det, men det er ikke fakta. Hadde det vært en 3000+ (2000MHz) på 2200MHz så hadde det ikke vært noe å snakke om. Men uansett så hadde jeg hatt rett til å dele dette også i dette forumet uten å bli "mobbet".

Lenke til kommentar

QUOTE (arnosmith @ 27/12/2004 : 21:02)
Det han prøver på med denne tråden er å få andre sin samtykke i sin egen sak...

Uten å ta noen side i denne saken, da jeg syns de fleste parter opptrer overdrevent og til tider barnslig, er det dette inntrykker jeg også sitter igjen med fra denne tråden.

 

Dvs. det opprinnelige budskapet, ikke denne voldsomme avsporingen.

 

Sett bort i fra den første 3400+@2700MHz-krangle-tråden, er jeg helt enig med trådstarters første post i denne tråden.

Lenke til kommentar

selvfølgelig mener du dette, det skulle da bare mangle. Jeg ventet ikke akkurat en tilståelse fra din side, om at dette kun var for å, som arnosmith sa, få samtykke i din egen sak. Budskapet i tråden er jo fin, det skal du ha, men ikke noe som ikke alle visste fra før av, og bidrar heller ikke til noe, og har ikke noe poeng. Trollene, som du kaller dem, endrer nok ikke oppførsel pga. denne. Enough said.

Lenke til kommentar

QUOTE (ADT @ 27/12/2004 : 22:15)
selvfølgelig mener du dette, det skulle da bare mangle. Jeg ventet ikke akkurat en tilståelse fra din side, om at dette kun var for å, som arnosmith sa, få samtykke i din egen sak. Budskapet i tråden er jo fin, det skal du ha, men ikke noe som ikke alle visste fra før av, og bidrar heller ikke til noe, og har ikke noe poeng. Trollene, som du kaller dem, endrer nok ikke oppførsel pga. denne. Enough said.

Jeg kommer alltid til å kjempe mot "Trollene". Og budskapet mitt er ment for å skape enighet om at Forum-Troll er galt. Troll har ikke noe i et forum å gjøre. Akkurat som Tann-Troll helst bør fjernes fra tennene til folk. Enough said.

Endret av OcMax
Lenke til kommentar

QUOTE (OcMax @ 27/12/2004 : 22:20)
QUOTE (ADT @ 27/12/2004 : 22:15)
selvfølgelig mener du dette, det skulle da bare mangle. Jeg ventet ikke akkurat en tilståelse fra din side, om at dette kun var for å, som arnosmith sa, få samtykke i din egen sak. Budskapet i tråden er jo fin, det skal du ha, men ikke noe som ikke alle visste fra før av, og bidrar heller ikke til noe, og har ikke noe poeng. Trollene, som du kaller dem, endrer nok ikke oppførsel pga. denne. Enough said.

Jeg kommer alltid til å kjempe mot "Trollene". Og budskapet mitt er ment for å skape enighet om at Forum-Troll er galt. Troll har ikke noe i et forum å gjøre. Akkurat som Tann-Troll helst bør fjernes fra tennene til folk. Enough said.

Man må ikke kjempe mot Troll. En av de eldste reglene for forum er enkelt og greit: "Dont feed the trolls"

 

Ikke svar dem, ikke tenk på dem. Overse dem helt. La moderatorene fjerne dem isteden.

 

Svarer man et troll, så gir du dem det de vil ha. Nemlig oppmerksomhet.

 

 

DONT FEED THE TROLLS GUYS :)

Endret av formann
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...