Gå til innhold

Problemer med Cd-rom!

jannern22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Cd rommen min vil ikke lese noen cd'er og begynner bare å bråke veldig når jeg setter inn en cd... kommer en slags skrape lyd på en måte!! Noe som kan hjelpe meg, som vet hva jeg kan gjøre? Har aldri hatt noe sånn problemer før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

laseren er garantert gåen!! har 3 cd-romer som oppfører seg slik!!! kjøp en rense cd eller ta en q-tips med conjakk og smør oppå linsen! så tørker du det vekk med den andre ennden på q-tipsen!!

vist det ikke fungerer.. kjøp en ny!! dvd brenner... eller en vanli brenner til ca 200kr :thumbup:

Skrevet

Har du knøtt i huset, så kan det jo ligge en blyantstump e.l. i spilleren. Plass til mye rart i en cd-spiller ;) Skru den ut, snu den opp-ned og rist på den (normalt tåler de mye dunk).

Hvis det skrangler mistenkelig, ta en binders og brett den ut. Stikk den inn i det vesle hullet i frontdekslet ganske hardt, til skuffen åpner litt (du kjenner det gir seg litt når skuffen åpner), og dra den helt ut.

Hvis det ikke skrangler så er det trolig et drev som er ute av stilling/ slitt, og spilleren er moden for skroten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...