Gå til innhold

"Localised" servers, fjas og unødvendige delays.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WoW på norsk..lol..blir vel storkrangel om bokmål nynorsk også da.. ;P

He he ja tenk som alle disse gale politikerne våre hadde fyrt seg opp da, de ville antakeligvis også kreve at blizz kjønnskvoterte inn 50% kvinnelige NPC-er. Og sikkert også kreve at man ikke kunne kjøpe alkohol på søndager eller etter et bestemt klokkeslett på kvelden, samt stengt alle shopper på disse tidene og kanskje til og med en brustadbu

Lenke til kommentar
Virker på meg som Europa-avdelingen av Blizzard er en gjeng med tullete amatører. Den offesielle EU sida er jo metta med skrivefeil, således "threads" laget av blå på det offesielle forumet.

Vel, du har ikke akkurat en feilfri tekst du heller :p

 

On-topic: Ja, er veldig enig med deg. En lokalisert versjon kunne kanskje kommet som patch senere. Samtidig må man også huske at det faktisk er en del andre store MMORPG som også har tysk/fransk versjon. Og tyskere er jo vandt med "dubba" filmer, så de "forventer" ikke mindre enn å få sin egen versjon av WoW.

Han var sikkert litt sinna når han skrev det og da blir det fort skrivefeil :!:

 

Jeg må si at jeg er helt enig med deg. Greit nok at de ikke kan snakke engelsk så godt som oss, men hvorfor må vi andre vente??

 

Hadde vært moro om ingen gadd og kjøpe det som en slags protest, selvom det aldri kommer til å skje. Jeg kjøper det hvertfall uansett når det kommer :p

 

Dessten hadde jeg aldri klart å spille WoW på norsk, men det er sikkert en vanesak...

Hehe, sinna er jeg ikke... Bare frustrert. Og skriveleif i fleng får jeg uansett humør. Men det er jo meg, en nobody på et forum. ;)

 

Åpenbare skriveleif på de offesielle sidene bare får meg til å tvile på seriøsiteten og mister respekt for de som jobber med WoW for oss i Euro.

Lenke til kommentar

Er så lei av Franske og Tyske som faen ikke kan lære seg engelsk!

De lærer jo ikke engelsk på skolen, eller jeg tror Tyskland gjør det,men Frankrike, NEI.

Herregud de må jo lære et verdenssprøk!!!!

Skjønner faen ikke hvorfor Blizzard gidder å høre på de småe grinete sutre ungene i Frankrike som bare vil ha alt oversatt. jeg sier LÆR LITT SELV FOR PULTE BORTSKJEMTE DRITUNGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kunne ikke alle servere være på englesk, eller alle WoW versioner!

Så hadde FB vært ute for lenge siden og kanskje Retail hadde vært ute nå!!!!!!!!

 

Fuck Franske, Tyske hvorfor oversetter Blizzard for dem de lærer jo engelsk på skolen jo for faen,, ååååååååååå så pist off!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

WoW kommer til å være hele affæren med DAoC og patch forsinkelser om igjen. Selve spillet ser jeg fram til å prøve, men jeg regner med at det kan bli latterlig lang forskjell i tid fra en ny versjon kommer ut i statene til den er lokalisert og utgitt i europa. I DAoC gikk det opp i måneder. Så ille blir det forhåpentlig ikke, og det er lettere å takle når en er innstilt på det.

 

Er iallfall sånn jeg har valgt å tolke hele greia. ..blir sikkert dårligere ping ned til Frankrike enn til østkysten av USA også for den saks skyld ;) Hittil kan det virke som det ikke blir fysiske servere til å spille på i Sverige.

Lenke til kommentar

Jo, det stemmer...

 

Men jeg har en litt annen teori, tror at Vivendi presset fram wow lansering i statene før jul. Sikkert for og få det ut før eq2. Å på grunn av dette så har det blitt litt rot...

 

Men jeg lener meg tilbake i stolen og tenker at det er greit at Blizzard tar seg litt ekstra tid. Fordi jeg vet at for hver dag som går blir x antall buggs fjernet. Å når endelig jeg kan spille Wow så tror jeg det blir en nytelse :)

 

/Cyrus

Lenke til kommentar
Å når endelig jeg kan spille Wow så tror jeg det blir en nytelse :)

Januar 2006 :roll:

Det blir nok ikke så lenge til, sier vi q1 2005 så burde vi ha det :)

 

/Cyrus

Hvorfor ikke?

Jeg må si jeg blir fornøyd (og litt overrasket) hvis vi får wow i europa før 2006.

Tja, kan ikke si at jeg kan se noen grunner til at det skal bli utsatt så lenge. Tipper at Final Betaen starter i løpet av de 2 første ukene i januar :roll:

 

/Cyrus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...