Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men uansett så er hvor mye man tar i benk en skryte ting... Er drit lei av spørsmål om hvor mye jeg tar i benk! Stort sett folk som ikke trener så mye eller fjortiser som spør. Greit om man diskuterer trening med en som har peiling, men få spørsmål på fest om hvor mange hjernplater jeg løfter liggende på en benk er for meg veldig irriterende.

Lenke til kommentar

Off Topic: Jeg kan rett og slett ikke armhevninger, enten så er jeg for svak(dette tror jeg mest er grunnen) eller så har jeg altfor dårlig teknikk.

 

Hvor lang tid tror dere det tar og lære seg armhevninger skikkelig?

Vi har begynt med sånn dumt 10-armhevninger-etter-bakmål opplegg...

På foppalen altså...

 

Mvh. Winters :)

Lenke til kommentar
Off Topic: Jeg kan rett og slett ikke armhevninger, enten så er jeg for svak(dette tror jeg mest er grunnen) eller så har jeg altfor dårlig teknikk.

 

Hvor lang tid tror dere det tar og lære seg armhevninger skikkelig?

Vi har begynt med sånn dumt 10-armhevninger-etter-bakmål opplegg...

På foppalen altså...

 

Mvh. Winters :)

For svak? Høres veldig usannsynlig ut, men det avhenger jo veldig av egen kroppsvekt...

Lenke til kommentar

wow, jeg tror ikke de voksene vet hva de prater om når de snakker om at neste generasjon blir feite datanerder.. folk flest viser fornuft og trener jo :thumbup: i år (2005) skal jeg gjøre en innsats også. skal ikke gi meg. 5 set med 10 push ups hver morning (og jeg veier 98 kilo 178 cm høy og trener så å si nesten aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...