Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Jeg tok i min glade ungdom 175kg i benk, kjørte 3x3 reps på 170kg, 23 reps på 120kg og 29reps på hundre i en og samme økt. Det var tider det.

Nå om dagen blir det mest babyløfting og husvask. :D

Det er jo relativt godt :whistle:

 

Det skal vi tro på?

ikke noe galt å tro på det , ser iallefall 5stk som benker det der jeg trener ,og de veier fra 89 til 112kg

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke noe galt å tro på det , ser iallefall 5stk  som benker det der jeg trener ,og de veier fra 89 til 112kg

Poenget var vel heller, at han tok 3*3*170 og bare 175 i maks. Da må man være ekstremt lite eksplosiv.

Jeg er nok mer utholdende en eksplosiv ja, det stemmer nok det.

Treningskompisen min hadde attskillig større hopp fra 3x3 til maks.

Han tok forresten 200kg for ikke lenge siden, godt gjort siden han 47år.

Så det er bare å stå på, aldern spiller liten rolle. :thumbup:

Lenke til kommentar
ikke noe galt å tro på det , ser iallefall 5stk  som benker det der jeg trener ,og de veier fra 89 til 112kg

Poenget var vel heller, at han tok 3*3*170 og bare 175 i maks. Da må man være ekstremt lite eksplosiv.

Jeg er nok mer utholdende en eksplosiv ja, det stemmer nok det.

Treningskompisen min hadde attskillig større hopp fra 3x3 til maks.

Han tok forresten 200kg for ikke lenge siden, godt gjort siden han 47år.

Så det er bare å stå på, aldern spiller liten rolle. :thumbup:

Imponernede resultater fra både deg og kompisen din. Lykke til med videre løfting ;)

Lenke til kommentar

Å det er mange år siden jeg var aktiv. Jeg dreiv eget helsestudio i 10år og etter at jeg ga meg der så har det blitt lite trening. Kanskje ikke så rart etter så mange år med prøvetimer og det å måtte være der hele dagen 6dager i uka. Man blir grundig lei av alt som har med trening å gjøre etterhvert. Men det var moro så lenge det varte, har trent i over 17år da vet du.

Lenke til kommentar
Det er da andre ting en slosskamper kvinner i politiet kan gjøre.

Etterforskning , avhør , juss -føre saker i retten osv om de ikke føler seg sterke nok til streetfighting.

damer er ubrukelige som politi, og nei det er ikke no noen er bra, noen er dårlige.

alle kvinnelige politi folk er maktsyke kjærringer som ikke kan jobben sin, men driver å skjeller ut flk, missbruker makta si og tror de eier gata,

de driver også å tøffer seg litt ekstra for å virke like tøffe som menna.

 

skal ikke si at det bare er kvinner som er sånn, de aller fleste menn er sånn også,

stort sett så er alle politi folk avskumm som ble mobba på skolen og tar igjen på ungdommer.

 

Jeg tok i min glade ungdom 175kg i benk, kjørte 3x3 reps på 170kg, 23 reps på 120kg og 29reps på hundre i en og samme økt. Det var tider det.

Nå om dagen blir det mest babyløfting og husvask. 

hvis du ikke klarer å løfte det minst 8 rep så er det for tungtrulez.gif;)

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar
jaja dere barn dere barn... når jeg gikk i 9 klasse tok jeg 87kg på max... er i dag snart 23år 130kg og aner ikke hvor mye jeg tar.. men ka du sei.. ska vi sloss???? :w00t:

Jaok, du bestemmer sted og regelsett... :roll:

(Liker ikke folk som tror de kan "sloss" :p).

 

Men grunn til at jeg svarte var at jeg tok 80kg nå, mer vekter hadde de ikke på skolen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...