Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
60 kg 18 rep er det du må klare første dag på politiskolen for full poengsum

om man er gutt da.

 

 

uventet lite egentlig, hadde sett for meg 125kg eller noe

De aller aller fleste må trene en liten stund før de tar 60 kg 18 ganger i benken. Og dette er selvfølgelig minstekravene. Er nok lurere å basere seg på å løfte enda mer enn 60, 18 ganger..

 

Tipper en som tar 60 , 18 ganger løfter ca 90 i max jeg..

Lenke til kommentar
60 kg 18 rep er det du må klare første dag på politiskolen for full poengsum

om man er gutt da.

 

 

uventet lite egentlig, hadde sett for meg 125kg eller noe

De aller aller fleste må trene en liten stund før de tar 60 kg 18 ganger i benken. Og dette er selvfølgelig minstekravene. Er nok lurere å basere seg på å løfte enda mer enn 60, 18 ganger..

 

Tipper en som tar 60 , 18 ganger løfter ca 90 i max jeg..

Det er da ikke noe poeng i å ta så mye mer en kravet for beste karakter. 18 x 60kg er passe tungt. Det viktigste er ikke å ta mye i benken hvis man skal bli politi, det er andre muskler som bør være større... f.eks. den på toppen...

Lenke til kommentar
Burde ikke være det største problemet for en mann å klare det når man kommer seg opp i 18-20år.

En må være 20 år for å utdanne seg som politimann/kvinne, så det er nok heller 20 - 22 :thumbup:

hva faen? finnes det politikvinner?? :mad: trodde man holdt av slike viktige yrker til mannen

Endret av chil
Lenke til kommentar
Selvfølgelig finnes det politikvinner. Spiller ingen rolle om personen er mann eller kvinne, bare han/hun er kvalifisert. Aner jeg en diskriminerende holdning ?

Jeg mener klart at kvinner burde holde seg unna slike yrker.

Hei, smartypants, hvorfor skal de det?

Hei, pusen!

 

Kvinner har enkelt og greit ikke de samme fysiske forutsetninger som menn.

Lenke til kommentar

Det er da andre ting en slosskamper kvinner i politiet kan gjøre.

Etterforskning , avhør , juss -føre saker i retten osv om de ikke føler seg sterke nok til streetfighting.

 

Egentlig synnes jeg purken i dag er en gjeng pingler.

Se på episoden i fauske der politiet var til stede for å hjelpe en ambulanse som hentet en skadd kvinne på fest. ungdommene på festen knuste politibilen og hindret arbeidet 1 time , ambulanse folka måtte flytte politibilen ,rygge å styre. litt av en gjeng

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...