Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Begynte å trene rundt nyttår, klarte vel såvidt å løfte 50kg. Nå trener jeg 5x5 på 60kg. Bruker ikke noe spesielt program, bare veksler litt mellom 5x5, 4x4 og pyramide 8->1 rep opp mot maksløft.

Har ikke peil på maksløftet mitt for tiden, sist jeg sjekket var det 62,5, men tviler på at det er like mye nå.

Endret av Torinogut
Skrevet

Har tatt mest hantelpress, men skal kjøre regelmessig benk framover nå for å øke i styrken der. Har tatt en uke avlasting nå og kjører på med en høyrepsperiode og trapper nedover. Veier 71 kg for øyeblikket. Kjørte 40kg * 15 reps, 45*15, 50*15 og 50*15. Hva er jeg god for tror dere? Som sagt aldri kjørt benkpress, bare med hantler, ganske uvant.

Gjest medlem-105476
Skrevet
Har tatt mest hantelpress, men skal kjøre regelmessig benk framover nå for å øke i styrken der. Har tatt en uke avlasting nå og kjører på med en høyrepsperiode og trapper nedover. Veier 71 kg for øyeblikket. Kjørte 40kg * 15 reps, 45*15, 50*15 og 50*15. Hva er jeg god for tror dere? Som sagt aldri kjørt benkpress, bare med hantler, ganske uvant.

8031496[/snapback]

Ca. 70kg helt i starten, men tror du vil klare å øke ganske fort om du ikke har trent noe særlig benk før.

Skrevet
Eleicht: Det bruka eg :D Funka som faen :) Løfta 100kg i dag :) Bra programm :)

8011537[/snapback]

Bra løft :) Hvor gammel er du?

8020835[/snapback]

14 år :)

Skrevet

Jeg har aldri egentlig trent noe særlig, men de gangene jeg har prøvd har jeg klart 45 kilo som høyeste :ph34r:

Har liksom planer om å begynne å trene snart, må bare få ut fingern... - Regner med å kunne vise til litt bedre resultater om ikke så alt for lenge :]

Skrevet

Litt usikker, men trente med 50 kg 5x5 her om dagen, og det gikk rimelig greit.

Så kan gjette meg fram til 60-65 kg. Skriver det eksakte maksløftet når jeg har fått tatt det :)

Skrevet (endret)

8042385[/snapback]

Med mindre du veier 130kg så tviler jeg stært.

8046192[/snapback]

Veger 90kg.. Men har begynnt å bli litt feit, så eg skal begynne å jogge i tillegg til vanlige styrketreninger :)

Endret av veitch
Skrevet

8042385[/snapback]

Med mindre du veier 130kg så tviler jeg stært.

8046192[/snapback]

Veger 90kg.. Men har begynnt å bli litt feit, så eg skal begynne å jogge i tillegg til vanlige styrketreninger :)

8057619[/snapback]

Da har du et godt utgangspunkt i styrkeløft da :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...