Gå til innhold

Pro-mod til HL2?! CSS get out of here! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier noe viktig der.

CS er fikset på og perfeksjonert i lang tid.

Men med CS:S har valve laget et spill som er ferdig og som de er fornøyd med. Tviler på at de vil gjøre noen store forandringer på det enn å fjerne eventuelle bugs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle vet at CSS suger, eneste som er bra er gfx-en. Det er ikke CS, og det er problemet ;)

Det der var vell egentlig lite saklig.. tror du alle syns cs:s suger?

edit: og eg e jo alltid lika flink te å quota :!:

Endret av Gullegutt
Skrevet

OterOter

Den med at diskusjonen falt litt ut var ikke beregnet "bare" på deg. Var generelt ;)

Og lite saklig det ja, men det var min mening. Sorry for den, var litt "mindre" edru :S

Men jeg mener at CSS aldri vil ta over for 1.6. Nesten uansett. Det som er så dumt er at alle de vi ser opp til (you know .... BSL, Luke osv) neppe gidder å hoppe over på CSS som rookies og starte "forfra" igjen. Dette skader miljøet (Cs lixom) nokså mye, syns jeg !

Skrevet (endret)

CS:Source kommer til å bli bedre, men det vil ta tid. Får håpe det blir noe utav PRO Source... :)

Endret av zebe
Skrevet

Det er den dummeste artikkelen jeg noensinne har lest...

Viser jo bare tydelig at fyren er en pro gamer, som ikke klarer tilpasse seg til nye spill og klager over dette.

:p

Skrevet
Det er den dummeste artikkelen jeg noensinne har lest...

Viser jo bare tydelig at fyren er en pro gamer, som ikke klarer tilpasse seg til nye spill og klager over dette.

:p

Hvorfor skal man tilpasse seg et nytt spill når det gamle er bedre? :roll:

Skrevet

fordi verden går fremmover?

fordi, som artikkelen sier selv, at CLP CAL trenger nyere, oppdaterte spill for å kunne i det heletatt fungere (p.g.a. sponsorer)

enkelt og greit...naturlig utvalg

Adapt or DIE!

"The boy that swallows too many marbles doesn't grow up to have kids of his own.."

Skrevet (endret)

Jeg digger CS: Source.

Bra grafikk, kul dummy effekt, kule våpen effekter, flash effekten er vanvittig morsom, etc.

Kort sagt, vanvittig morsomt.

Klager du så er det sikkert de vanligste grunnene, sånn som f.eks;

Du takler ikke å lære nye spill.

Du dør hele tida.

Du har ikke bra nok internett linje.

Du har ikke bra nok PC.

Personelig syns jeg nesten tempoet i CS: Source er høyere enn i f.eks CS 1.5 og 1.6, men dette kan være en optisk illusjon, en god en sådan. :D

Jeg har ingenting vondt å si om CS: Source. Og dette kommer fra en som har spilt alle CS versjonene siden Beta 5.

Jeg gikk lei av CS ved 1.5/1.6, men når jeg testet CS: Source bare for gøy etter å ha installert HL2, ble CS lysten tent på nytt.

Endret av Cappo
Skrevet
Jeg digger CS: Source.

Bra grafikk, kul dummy effekt, kule våpen effekter, flash effekten er vanvittig morsom, etc.

Kort sagt, vanvittig morsomt.

Klager du så er det sikkert de vanligste grunnene, sånn som f.eks;

Du takler ikke å lære nye spill.

Du dør hele tida.

Du har ikke bra nok internett linje.

Du har ikke bra nok PC.

Personelig syns jeg nesten tempoet i CS: Source er høyere enn i f.eks CS 1.5 og 1.6, men dette kan være en optisk illusjon, en god en sådan. :D

Jeg har ingenting vondt å si om CS: Source. Og dette kommer fra en som har spilt alle CS versjonene siden Beta 5.

Jeg gikk lei av CS ved 1.5/1.6, men når jeg testet CS: Source bare for gøy etter å ha installert HL2, ble CS lysten tent på nytt.

Words..

Skrevet

lol.

Jeg lærer mange nye spill, lærer meg hotkeys osv på B4ME atm :)

Jeg dør ikke hele tiden, har faktisk hatt gode stats de gangene jeg har spilt

Har SHDSL 1024 så internettlinja er god nok'

Har "ok" data, ny for 6 mnd siden, var dyr så det holder da, så om ikke min er god nok, er det ikke mange som er. Jeg får 80FPS på min og er IKKE fornøyd. Teit at hardware skal spille så stor rolle i gaming :(

Så hva kom vi fram til da?! hmm ... at jeg klager fordi det eneste CSS har er gfx!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...