Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch SDSL, capping eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp fått 2mbit sdsl fra catch men får bare ca 2mbit totalt, altså ikke 2mbit hver vei samtidig. har jeg misforstått noe eller er ikke catch sdsl full duplex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har nettopp fått 2mbit sdsl fra catch men får bare ca 2mbit totalt, altså ikke 2mbit hver vei samtidig. har jeg misforstått noe eller er ikke catch sdsl full duplex.

Alt av adsl/sdsl full duplex.

Men uansett så har jeg også catch 2/2 klarer fint og ligge på 270 in og ut, så ta en snakk med de du :yes:

Skrevet (endret)
Feil! ADSL har max half duplex, mens s(h)dsl har full duplex...

Jepp.. normalt sett har ADSL bare 0.35 duplex, mens SDSL gjerne ligger opp mot 1.2-1.3 duplex. :nei:

Endret av formann
Skrevet

powerpc, åssen er switchene på modemet ditt? (det står på webben til net-to-net at den eneste som spiller noen rolle er nr 4 (lan half\full duplex) men skader ikke å spørre. mine er 1234 down down down up.

og mitt modemet oppfører seg mest som adsl, blir et skikkelig hogg i up\download når den andre går opp, ala adsl. maks fart hittil (kombinert opp\ned) har være litt under 300kbyte\sec av 500 mulige. får vente til etter nyttår eller litt ute i romjulen og så ringe dem hvis det ikke blir bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...