Gå til innhold

Anders Leipsland forlater HW.NO i protest !!!!


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-05 23:05, SunChaser skrev:

Vell, vet ikke hvorfor enkelte ikke bare kan "ignorere" idiotiske poster. Fatter ikke at så mange engasjerer seg. Ignorer dem, det er internet, får ikke luka it idiotien. Men som sakt, enkelte bor sikkert fremmom monitoren og da er det vell litt greit at det er orden der man bor.



 

nei, men vi kan jo og gjøre vårt for at idiotene ikke skal føle seg velkomne!

 

ignorer... hmm... ok. hvis du skriver et script som fjerner alle idiotiske poster (if post == idiot){ ignore; }

 

lykke til :roll:

 

-og for å ta med litt av de stakkars modembrukerne ( :eek:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


SunChaser skrev (2002-06-05 23:05):

Men som sakt, enkelte bor sikkert fremmom monitoren og da er det vell litt greit at det er orden der man bor.


 

Godt sagt :smile:

 

Er selv av den oppfatning at det er forholdsvis mye dårlig oppførsel her, men det plager meg ikke i særlig grad ettersom toleransegrensene justeres fortløpende. Litt skikkelig quoting, saklig oppførsel, og færre innholdsmessig tomme poster hadde gjort seg. Slikt vil imidlertid bare skje i en ideell verden.

 

Synd hvis Anders virkelig har bestemt seg for å forlate forumet. Han har gjort veldig mye bra her, spesielt med sine lærerike kommentarer og saklige oppførsel!

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

*kremt*

Det er vel innlegg som dette som gjør forumet useriøst. "Hedre" de som har mange poster og alltid er knall-seriøs, det blir litt for teit for min del. Man kan vel trygt si at personer som Anders ikke lyser opp i hverdagen til folk. Døds-seriøs hele tiden, tar _aldri_ en spøk med et smil, men er hvertfall behjelpelig med problemer hvis du har postet riktig, brukt quotes riktig, skrevet feilfritt og har _bare_ knallseriøse poster. Og i tillegg da Hr. Leipsland presterte og si..

 

"On 2002-05-04 20:00, Anders Leipsland skrev:

Dette skal ikke være en supporttjeneste."

 

..da ble jeg nesten litt paff inni meg. Makan til fyr tenkte jeg. Hva er et forum til da? Jo, til å poste mest mulig, selfølgelig, hva annet? Så dum jeg har vært hele tiden, som har trodd at et forum er til for å hjelpe folk, enten de har peiling eller ei. Men der tok jeg hvis grundig feil.

 

Så med et bredt smil om munnen sier jeg:

 

Hadet på badet "Anders Leipsland", lykke til videre!

Lenke til kommentar

Førs og fremst synes jeg det er dumt at noen som er så seriøs slutter p.g.a fjortisser (de som oppfører seg som om de var en fjortiss, husk jeg tar ikke alle som er fra f.eks 13-15, men de som er fjortiss i hode!). Det jeg mener burde foregå på dette forumet er: hjelpe og få hjelp innen hardware og software emner... jeg er lei av at folk spammer, sier det samme som andre sier bare for å få ekstra meldinger. jeg er også lei av all banningen, det må da gå ann å være litt mer seriøs... ordfeil kan skje... man trenger ikke gå løs på andre med verbale ord og uttrykk bare fordi de stavet et ord feil, vi skjønner jo hva de mente uansett... topics som 3 mest spillte trance låter, og hvem har størst lagringskappasitet er latterlig, hva hjelper det om en av dere lytter til et eller annet band eller har 240 gb med hd kapasitet? de av dere som vil spørre noe om et spill, gjør det på gamer.no hvis det er noe mer jeg har glemt så bare post under... (selv om det er off topic... ) vi er her for å hjelpe, ikke plage... eller ødelegge...

Lenke til kommentar

Hehehe han kommer tilbake :smile:

det er bare det att han er lei av og være "offisiel"

Ja han skifter sikkert bare nick :grin:

Så kan han være anonym igjen , ja jeg har vel skiftet nick 3 ganger nå etter mye om og men.

Kjekt det egentlig så kan man begynne på nytt liksom :smile:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-05 23:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 23:15, Monhart skrev:

Man kan vel trygt si at personer som Anders ikke lyser opp i hverdagen til folk. Døds-seriøs hele tiden, tar _aldri_ en spøk med et smil


Han har da spøkt mye på forumet her... Se i den første posten om det er girls her inne f.eks. Kan godt fiske frem flere og.

 

Anders; en ting jeg ikke vil savne er den smakløse Siste Ordet-spøken din. :evil:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 23:16, DipmiX skrev:

topics som 3 mest spillte trance låter, og hvem har størst lagringskappasitet er latterlig, hva hjelper det om en av dere lytter til et eller annet band eller har 240 gb med hd kapasitet?


Jeg liker dette forumet, men ser også at det i den siste tiden har økt på med tullete poster. Jeg synes derimot det er helt greit med noen sånne "Hvem har størst lagringsplass her?" Det kan være artig med noen ikke fullt så alvorlige poster. Off-topic... hæ, hva er det? :grin:

 

Jeg synes ikke det er disse postene som "ødelegger" forumet. Synes det er trist hvis Anders Leipsland (eller andre) forlater forumet. Jeg kommer i alle fall til å bli her for å bekjempe spammere og Fjøsnisser og sånn!!! :grin:

Lenke til kommentar

Hei godtfolk

 

Synes det er feigt at en ansatt i HW.no skal slutte fordi "14tisser","drittunger" "useriøsefolk" eller hva man skal kalle dem,gjør forumet surt for endel folk.

Jeg skjønner at det kan være irriterende å lese seg igjennom en masse bullshit, men å ta seg nær av det?Det synes jeg er høl i huet!!!

Har selv en gang tatt meg nær av utsagn av en på forumet og da sagt no dumt, men etterpå så måtte jeg le av meg selv, herregud det fins noe annet rundt deg her i livet en den boksen du titter på nå!Nå preller det av som vann på gåsa.

Og jeg gidder ikke engasjere meg i diskusjoner som er helt på vidvanke, det er det mange som ikke gjør, folk kaster seg inn i en tråd som er på trynet fra før av, og det er bare å helle mer bensin på bålet.

 

Hvis det nå er riktig at Anders Leipsland skal slutte fordi det for mye useriøse folk på forumet, så ok greit, men feigt. (og litt rart)

 

Hvis han skal slutte av andre grunner da har jeg selvfølgelig ikke noe å si på det.

 

Men jeg vil heller høre fra the man selv

(som jeg også forsåvidt synes er en innmari god kar å ha her på boardet)Uanz, håper "ryktene" er usanne Anders.

Og ikke bry deg om spamming, prøv heller å ta opp kampen mot det!

 

My 2 cents

 

 

Mvh

Boza

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 22:52, Avidi skrev:

Quote:


Den 2002-06-05 22:41, eivtorg skrev:

Quote:


Den 2002-06-05 22:31, MrA| skrev:

Er det bare meg eller er dette forumet stappfullt av unger som ikke kan en dritt om pc, men lager heller bullshit poster?


Hva er "unger" i dine tanker ?

Opp til 18 ? 16 ? Jeg er nemlig under der, betyr det at jeg "ikke kan en dritt om pc" eller bare lager "bullshit poster" ?

ET

 

Nei det gjør jo SELFØLGELIG ikke det..

Men "unger" brukes generelt ved dårlige/teite svar!

Det må du jo skjønne!

 

Åja, d må jeg vel...

Dust...

ET

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 23:20, www skrev:


....

det er bare det att han er lei av og være "offisiel"

Ja han skifter sikkert bare nick
:grin:
Så kan han være anonym igjen...


 

Det virker ikke særlig seriøst, spessielt siden han bruker sitt egentlige navn (sans.)

 

Noe annet han og vi andre som har vært med enstund vet er at mange poster normalt betyr at man har noe å fare med. Man kjenner også normene bedre og folk lærer en å "kjenne". Det er endel ressurs sterke personer på forumet og det ville være et tap for alle brukerene hvis disse skiftet nick i hytt og vær. Rådene fra disse personene med meget bra innsikt er dessuten viktig for at andre som ikke har opparbeidet seg like mye innsikt, og det er mer betryggende å motta råd fra Anders, Hondaen, Skrue eller andre som gjenom tid har vist seg tilliten verdig. Jeg håper Anders følger denne posten og endrer synspungt slik at vi alle kan nyte godt av kunnskapen hans.

 

Ellers kan der være en ide med litt strengere registrering slik at bannede personer ikke så lett får tillgang igjen.

 

Nok engang; Takk alle som er med på å gjøre forumet til ett nyttig og hyggelig sted å være.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 23:19, Kebab GUD skrev:

vel hvor står det dette er en supporttjeneste???


 

Hva er et forum da, svar meg på det, vær så snill, et forum er til for å _hjelpe_ folk, dvs SUPPORT. Når du så gir noen support kan det sees på som en tjeneste. Sett sammen ordet "support" med "tjeneste", så får du i følge barnelærdom ordet "Supporttjeneste". Der har du det, det trenger ikke stå skrevet noen plasser for at det skal være "gyldig". Bare å tenke litt logisk, så går det bra. Så da vil jeg med det rette kalle forumet her for en "supportjeneste". Og det uansett om Leipsland mener det eller ikke, for der er jeg rimelig sikker på at han tar grundig feil.

Lenke til kommentar

Jeg forstår fyren kjempegodt, men ingen grunn til å lage så stor sak av at noen slutter å henge på dette forumet, som har blitt dårligere og dårligere...

 

Skal finne meg et annet forum jeg også, i likhet med VELDIG mange de siste ukene... Hvem gidder å spørre noe seriøst her når man får slike barnslige svar...

Og hvem gidder å svare på en tråd med emnet "hjelp!!!!!!!" osv.

 

Forumet fungerer sikkert kjempebra for mange, men for mange er det tid for å gå videre, hvis dette er hobbyen de virkelig brenner for :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Prox skrev (2002-06-05 23:57):

hvem **** bryr seg ?

er glad han stikker, jeg. Kunne ikke brydd meg mindre

Hvorfor gjør dere det ?

Forsåvidt er det jo et fritt land, er det ikke ?

*Dermed kan mannen gjøre som han vil....


 

Jeg tror poenget med denne tråden ikke nødvendigvis bare omhandler at Anders forlater, men også at det må gjøres noe med dette forumet. Vi trenger strengere regler og "nazi" moderatorer som slår hardt og brutalt ned på de som ødelegger forumet.

 

Ikke dra Anders! Join oss heller i en "revolusjon" :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...