Gå til innhold

Anders Leipsland forlater HW.NO i protest !!!!


Anbefalte innlegg

Ja dere hørte det rett!!

 

Anders Leipsland som var med fra starten av. Som kanskje har svart best og mest på alle innlegg her.

 

Han slutter og forlater nå hardware.no pga av MANGE useriøse poster og diskusjoner og veldig dårlig oppførsel av noen folk.

 

Jeg oppfordre moderatorene til å slå strengere ned på "dum" og unødvendig oppførsler og "bullshit" snakk. Før enda flere forlater hw.no. Hvis det skjer blir hw.no's forum usmaklige og uten hjelp for de som trenger det.

 

La det bli gode og smakfulle poster igjen så kanskje han vender tilbake igjen.

 

Tilogmed alle dere fjortisserpostere vet hvem Anders Leipsland er så dere bør skjerpe dere!

 

May The Force Be With You where ever you go Anders Leipsland

 

_________________

AMD 1529 MHz, 139 fsb, 256 DDR, Kyro 2, 52.1GB IBM, mye ulovlig musikk osv...

 

Alle som føler seg kule join #hw.no@undernet Hartge's rike :grin:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: The_Creator på 2002-06-05 22:10 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: the_creator på 2002-06-07 10:08 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-05 22:07, B|Real skrev:

ps! rettskriving er noe herk.


For Anders' skyld quota jeg riktig. :smile:

Anders: Vi krever en avskjedstale! :grin:

 

Og som den reale karen jeg er, skal jeg la deg avslutte din hw.no karriere med 3. plass på Topp 10 posterne.

 

Lykke til videre! :wink:

Lenke til kommentar

Blir dette sett på som en seriøs post? Men vil mannen dra fra det fine og usmakelige miljøet her så får han lov av meg. Jeg syntes det helt for jævlig dårlig forumet er sinnsykt bra, man får ikke svar på spørsmål men det driter jeg i :grin:! Dette er ikke et hardware forum dett er et "Åssen sofa bruker du?, Pepsi-Twist smaker dritt, Cola er bedre enn Pepsi forum", men det er det som gjør forumet så ***** bra. Bra at vi blir kvitt folk som virkelig hjelper andre :razz:, da er det fritt for "Pepsi smaker dritt" poster.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 22:31, MrA| skrev:

Er det bare meg eller er dette forumet stappfullt av unger som ikke kan en dritt om pc, men lager heller bullshit poster?


Hva er "unger" i dine tanker ?

Opp til 18 ? 16 ? Jeg er nemlig under der, betyr det at jeg "ikke kan en dritt om pc" eller bare lager "bullshit poster" ?

ET

Lenke til kommentar

Ahem. Kan tenkes jeg ikke følger godt nok med, men... Hvor kommer det fra at Anders skal slutte? Han er jo HW.NO-forumet's kosegutt & super-kar og 1337-man nummer 1?

 

Om han slutter, tror jeg flere bra folk vil følge han. (Til dit gresset er grønnere.) Det er ikke nødvendigvis en bra ting for forum-aktiviteten her.

 

"May the Cow be with you all!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...