eXpanium Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 windows XP (norsk) er sinnnnnsykt treig i oppstarten! av og til starter den ikkje berre viser ein lyseblå skjerm... når "velkommen" skjermen kjem opp piper det en gang og så står den slik i en evighet før den går inn i windows... HJelp! (gidder ikkje formatere)
sjantiok Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 kunne trenge litt mer fakta om hardware og software du har på maskinen
eXpanium Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Skrevet 5. juni 2002 jah... _________________ EpoX 8kha+ Athlon T-bird 1400mhz IBM 75GXP 45GB WD 1200JB 120GB [ Denne Melding var redigert av: eXpanium på 2002-06-05 20:46 ]
eXpanium Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Skrevet 5. juni 2002 noen som veit noke?? en link til ei side mder eg finner det ut?
gthaman Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Løsning er såre enkel, aldri skru av pc'en! Bare når det trengs etter installasjoner osv... EllerKjør et program som gjør pc'en raskere i oppstart ( min bruker kun 7 sec fra xp logo'n vises til jeg er ved login screen) som du finner på XP-erience.org
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå