Gå til innhold

Jeg har lyst til å se en knall film !


Kurt P

Anbefalte innlegg

Tenkte at jeg skulle skaffe meg en aldri så liten film i løpet av jula og lurer derfor på hvilken jeg skal kjøpe.. Har følgende krav : Spennende/skrekk/action.

 

Jeg har sett alle "stor" filmer i år som f.eks King arthur, dawn of the dead, the day after tomorrow, alexander osv osv.. Filmen trenger ikke å være veldig kjent, så lenge dere mener den er bra ! (helst ikke en film før 1995)

 

Satser på at folk har noen gode forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker spenning så tenker jeg mer i retning av "militær spenning" (the rock) f.eks. Ellers ville jeg satt pris på en farlig grøsser ! :yes:

 

Når filmene blir eldre enn 95-90 så føler jeg at de blir såpass utdatert at jeg klarer ikke å synes de er bra engang.. Filmer som the shining, exorcist ga meg bare latterkrame .. :D

Lenke til kommentar
tnx..

 

Men lurte på en sak .. Hva heter "livsfarlig anrop" på engelsk ? hva er tittelen?

Cellular

 

Når filmene blir eldre enn 95-90 så føler jeg at de blir såpass utdatert at jeg klarer ikke å synes de er bra engang.. Filmer som the shining, exorcist ga meg bare latterkrame ..

 

Ehm, ja vel.. nesten sånn at jeg ikke får lyst til å svare deg allikevel. Dette er jo geniale filmer, langt bedre enn nyere grøssere :roll: Med unntak av enkelte filmer selvfølgelig.

takk for svar der..

 

Tja.. jeg synes nå slike filmer blir så gamle at de klarer ikke å bli skumle.. Det er så dårlige effekter og dårlig lagd at det blir mer morsomt enn spennende og ekkelt.. sorry mac, det er mitt syn på saken.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...