MemorY Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hey vi bor i samme by og går på samme skole.Hvilken klasse går du i? går på almen i første klasse (1aøa)
imastard Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Norge --> Sogn og fjordane --> Luster kommune --> Gaupne
ehs5 Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Akershus > Skedsmo > Skjetten. Ligger også i romerike. Er midt imellom lillestrøm, strømmen og oslo. Grei beliggenhet. Skulle gjerne ha fått med noen bilder, men problemet er at det så ujevnt terreng (romerike "fenomenet" ) så jeg ville ikke fått med en utsikt av hele stedet. (Tror jeg) Btw, litt offtopic dette men, men: Romeriksdialekta ble kåret til den minst peneste (altså styggeste) dialekta. Er det en så stygg dialekt da? Faktisk så visste jeg ikke at det var en dialekt og kan ikke høre mye forskjell fra andre østlands"dialekter".
T.L Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Ei bygd på Nordmøre ved navn Surnadal. Omg lol, samme bygd som Gisle Sursson?! Ble dårlig bare av å høre navnet etter å ha tvunget meg gjennom hele Gisle Surssons saga... Buskerud her btw...
Beining Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Jeg bor nok i Bærum jeg, nermere bestemt like ved Sandvika
Putekos Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Jeg bor på Ellingsrud i Oslo. Jeg bor i et av de hvite husene bakerst...
ahpadt Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Der Nord-Svergie! Driver du med reindrift på fritia også eller?
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Hey vi bor i samme by og går på samme skole.Hvilken klasse går du i? går på almen i første klasse (1aøa) Går i 2AØA.
Prizefighter Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Ålesund her. http://www.alesund.kommune.no/convert.aspx...=500&height=199
mikaragua Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Lørenskog Kult, bor i Lørenskog jeg også. Hvor i Lørenskog bor du?
vanilla ice Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Bor på sola (nei ikke den sola dere tenker på ) like utenfor Stavanger. Trykk her for kart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå