Gå til innhold

Designet til de forskjellige merkene?


JZA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siemens:

 

Jeg ser ikke på Siemens som et seriøst mobilmerke som ikke kan lage mobiler. Samtlige Terningkast 0

Usakligheten og useriøsiteten din øker proporsjonalt med at oppfatningen min av deg som et tenkende eksemplar av arten homo sapiens synker.

Hvorfor er Siemens ekskludert? Du sier jo selv at de lager gode telefoner...

Gidder du å begrunne dette utsagnet ditt?

Lenke til kommentar

Syntes Samsung er best på design. De andre produsentene lager også fine mobiltelefoner, men ofte prioriterer de funksjoner før design.

Personlig har jeg aldri likt designet til Siemens. De har satset litt på støtsikre (som er veldig bra, men ikke noe jeg trenger) og billigmodeller. Men dette er en smaksak!

Lenke til kommentar
Siemens:

 

Jeg ser ikke på  Siemens som et seriøst mobilmerke som ikke kan lage mobiler. Samtlige Terningkast 0

Usakligheten og useriøsiteten din øker proporsjonalt med at oppfatningen min av deg som et tenkende eksemplar av arten homo sapiens synker.

Hvorfor er Siemens ekskludert? Du sier jo selv at de lager gode telefoner...

Gidder du å begrunne dette utsagnet ditt?

Jeg kan rett og slett ikke fordra Siemens! Vet ikke hvorfor, bare hater Siemens :dontgetit:

Lenke til kommentar

Enig der at Siemens ikke lager så fine mobiler, men dem har et par som falt i smak... men det er bare meg da... Syns Samsung har det fineste designet, men dog ikke så mye funksjonalitet utenom D500.

 

Nokia har også et par mobiler som er fine, men det er en stund siden. I det siste så syns jeg at 6230 har bra design kombinert med funksjonalitet.

Etter min mening, det beste series 40 mobilen :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes egentlig at Se S700i er pen da..

Kanskje litt stor men pen..

ellers har du jo igrunn rett :yes::thumbup:

Men vi må jo ikke glemme Neonode N1 som også er pen :love:

Men den skulle ha hatt innmaten til en asiatisk telefon eller Se S700i`s innmat :yes::innocent:

Da har det vært en topp telefon :thumbup:

Noen som er ening/uenig?

post-19-1103912539_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Siemens:

 

Jeg ser ikke på  Siemens som et seriøst mobilmerke som ikke kan lage mobiler. Samtlige Terningkast 0

Usakligheten og useriøsiteten din øker proporsjonalt med at oppfatningen min av deg som et tenkende eksemplar av arten homo sapiens synker.

Hvorfor er Siemens ekskludert? Du sier jo selv at de lager gode telefoner...

Gidder du å begrunne dette utsagnet ditt?

Jeg kan rett og slett ikke fordra Siemens! Vet ikke hvorfor, bare hater Siemens :dontgetit:

Akkurat som jeg ikke kan Sony Ericsson. Hvorfor? Alle drasser rundt på en Sony Ericsson (K700i), og det gjør mobilene deres kjedelige (de har ikke så ekstremt stort utvalg av telefoner heller, synes jeg). Man ser ikke en Siemens hvor som helst, heller, så det gjør Siemens mer enestående.

 

Jeg hadde svært lyst på T610 for et år siden, men jeg er veldig glad får at jeg fikk en C60(!) i stedet for T610 i ettertid.

 

Jeg liker Nokia bedre en Sony Ericsson (motsatt for et år siden), synes mange Sony Ericsson-eiere virker overlegne (unnskyld uttrykket, men det er min mening).

 

Men jeg liker symbian-telefonene deres, da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...