Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så i Dagens Næringsliv i dag reklame for E50. Mobilen var uten tvil i to farger, sølv og svart.

 

Har aldri sett den svarte, og aldri hørt om før denne reklamen heller. På Nokia.com finner jeg ingen bilder av den i svart. Prisguiden har mange "E50 Black", men produktsidene viser bilder av den i sølv.

 

Har den helt nylig kommet i sort? Selv om reklamen var bitteliten var den ikke til å ta feil av, klart to forskjellige varianter...

 

edit: Tydelig den selges i sort ja. Både "white" og "black" i prisguiden, men merkelig at det ikke går ann å spa opp et eneste bilde...

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Så den samme reklamen for noen uker siden, lurer på om det var i Dagsavisen eller Aftenposten. Samme svartfargen som N80, så veldig fin ut. :)

 

Hos meg får vi ikke bestilt den svarte utenom julekampanjen.

7246768[/snapback]

Snakker nok ikke om helt samme reklame, denne var bare noen få cm stor så fikk ikke helt sett mobilen desverre.

 

Søkt på google etter E50 Nokia Black, finner masse bilder, men alle er i standardfargen..

Lenke til kommentar
Snakker nok ikke om helt samme reklame, denne var bare noen få cm stor så fikk ikke helt sett mobilen desverre.
Bildet av mobilen var ca 2 ¤ 1 cm eller mindre, så det var nok samme bildet i en annen annonse.

 

Uansett, mottok liste over mobiler i årets julekampanje og der stod det 'E50 Svart' så at den kommer snart er helt sikkert. :)

7247664[/snapback]

Var nok samme reklame da ja. I følge en på M-R forumet skal den komme neste uke, fargen heter "Metal Black".

 

Til noe annet:

mobile.biip.no gir nå ubegrenset gratis sms fra mobil. Må desverre forbi litt reklame her og der. Noen som hopper på utfordringen å lager et java-program som gjør det kjapt og enkelt og holder datatrafikken lav? :)

Lenke til kommentar
Snakker nok ikke om helt samme reklame, denne var bare noen få cm stor så fikk ikke helt sett mobilen desverre.
Bildet av mobilen var ca 2 ¤ 1 cm eller mindre, så det var nok samme bildet i en annen annonse.

 

Uansett, mottok liste over mobiler i årets julekampanje og der stod det 'E50 Svart' så at den kommer snart er helt sikkert. :)

7247664[/snapback]

Var nok samme reklame da ja. I følge en på M-R forumet skal den komme neste uke, fargen heter "Metal Black".

 

Til noe annet:

mobile.biip.no gir nå ubegrenset gratis sms fra mobil. Må desverre forbi litt reklame her og der. Noen som hopper på utfordringen å lager et java-program som gjør det kjapt og enkelt og holder datatrafikken lav? :)

7251576[/snapback]

 

Inntil videre ville jeg brukt vyke var jeg deg, koster 1-5 øre å sende sms og du kan sende doble meldinger som en ;) www.vyke.no jeg og flere jeg kjenner bruker det, genialt program.

Lenke til kommentar

Vyke ser forsåvidt greit ut det.. Sett litt rundt på deres (ganske vanskelige) hjemmeside nå. Umulig å finne ut prisen på SMS til Norge (står kr 0 uansett hvilket land man velger), men er nå i hvert fall registrert.

 

Skal prøve den ut nå.

 

Med bilder slått av i innstillinger er det ca. 10 kb datatrafikk å sende sms fra mobile.biip.no, dvs. 10 øre for meg med Noextras.. Hvis Vyke er enklere i bruk og koster det samme er det jo like greit å bruke Vyke.

 

edit: Og minstebeløpet på 150 kr fikk meg til å lekende lett gå ut av hele Vyke.no :)

Lenke til kommentar
Vyke ser forsåvidt greit ut det.. Sett litt rundt på deres (ganske vanskelige) hjemmeside nå. Umulig å finne ut prisen på SMS til Norge (står kr 0 uansett hvilket land man velger), men er nå i hvert fall registrert.

 

Skal prøve den ut nå.

 

Med bilder slått av i innstillinger er det ca. 10 kb datatrafikk å sende sms fra mobile.biip.no, dvs. 10 øre for meg med Noextras.. Hvis Vyke er enklere i bruk og koster det samme er det jo like greit å bruke Vyke.

 

edit: Og minstebeløpet på 150 kr fikk meg til å lekende lett gå ut av hele Vyke.no :)

7251848[/snapback]

 

Datatrafikken er ofte bare på noen få byte med vyke. Hadde noextras før jeg og og da kostet det å sende sms fra vyke bare 1 øre, ofte ble det ikke engang registrert, så det kostet 0,-

 

Grunnen til at det står 0 øre for å sende sms til Norge er at det er gratis ut året, etter jul tror jeg det koster noe sånt som 20 øre. Blir uansett billigere enn vanlig sms med mindre du sender ekstremt mye. Jeg synes det er litt enklere enn biip og heller ikke så mye dyrere. Genialt å f.eks være i spania å sende meldinger hjem for 15-20 øre pr stykk som jeg gjorde i sommer. På mange nye tlfer, spesielt nokia og siemens sine kan du legge vyke som snarvei så du kan gå inn på det med ett trykk. Blir nesten like kjapt som å sende vanlig sms ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...