StrongBad_ Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) har lastet det ned og brent det ut på cd, men når jeg boot kommer jeg bare til: [DR-DOS] A:\> hva gjør jeg da? jeg skal sjekke rammen, tror den er litt på tuppa! Endret 21. desember 2004 av StrongBad_
Hårek Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Er det ISO image du har lastet ned? Høres ut som du mangler menyene, vet ikke hvordan det skal gå til hvis du har brent et ISO image.
Gronz Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Har du brent imaget rett på CD, eller har du brukt "Burn Image"-funksjonen som du burde gjøre?
StrongBad_ Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 jeg brukte nero 6 og brente iso image på cd, som boot cd ( som image ja)
Hårek Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hmm, ikke sikker på hva du mener. Velger du New Compilation, CD-ROM (boot) og ISO? Det blir feil. Du må velge Recorder og Burn image. http://www.bay-wolf.com/burnimage6.htm
StrongBad_ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Jeg klikka på Burn image to disc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå