Gå til innhold

9800 PRO 128 eller XFX 6600GT 128?


exmith2k

Anbefalte innlegg

Skal du ha 6600GT, (som du bør velge fremfor 9800pro) bør du gå for XFX sin utgave, denne er klokket høyere default.

kjerne:500mhz(har hørt at det er 600mhz men tror ikke det stemmer)

minne:1000mhz

 

ganske høye klokk til å "være rett ur av esken"

Har kortet 2 digitale utganger? Å hvis det er det så får jeg vell med overgang til standard/vanlig skjerm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal du ha 6600GT, (som du bør velge fremfor 9800pro) bør du gå for XFX sin utgave, denne er klokket høyere default.

kjerne:500mhz(har hørt at det er 600mhz men tror ikke det stemmer)

minne:1000mhz

 

ganske høye klokk til å "være rett ur av esken"

Har kortet 2 digitale utganger? Å hvis det er det så får jeg vell med overgang til standard/vanlig skjerm?

det står "Dual DVI (digialt), TV-ut" på hardware sin prisguide.så det er vell 2 dvi inganger. :no: men det følger vel med en overgang.

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Skal du ha 6600GT, (som du bør velge fremfor 9800pro) bør du gå for XFX sin utgave, denne er klokket høyere default.

kjerne:500mhz(har hørt at det er 600mhz men tror ikke det stemmer)

minne:1000mhz

 

ganske høye klokk til å "være rett ur av esken"

Har kortet 2 digitale utganger? Å hvis det er det så får jeg vell med overgang til standard/vanlig skjerm?

det følger med 2 overganger :thumbup:

Lenke til kommentar
hvis ikke ytelse er det viktigste så velger du den lydløse U-E 9800 pro..

 

er det ytelse du er ute etter så velger du selfølglig 6600gt..

den har noe nyere teknologi også =)

Det er ytelse jeg er ute etter...

Skal ha vannblokk på skjermkortet uansett :p

 

Jeg startet denne tråden fordi en så sa til meg at jeg måtte kjøpte det lydløse 9800pro kortet, fordi han trodde det var bedre enn XFX kortet, men jeg var litt usikker der... Å nå ser jeg jo at det lønte seg å starte denne tråden :D , ellers så hadde jeg jo bestilt 9800 pro kortet :cry:

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg startet denne tråden fordi en så sa til meg at jeg måtte kjøpte det lydløse 9800pro kortet, fordi han trodde det var bedre enn XFX kortet, men jeg var litt usikker der... Å nå ser jeg jo at det lønte seg å starte denne tråden  , ellers så hadde jeg jo bestilt 9800 pro kortet 

 

 

Ja det ser ut som at folk er enige. Jeg og.

 

headcleaver Skrevet 23/12/2004 : 18:13

  går ikke ann å bruke "ny teknologi" som argument når det gjelder detta!

grunnen til at 6600gt er bedre enn 9800prp er enkelt å greit den høye klokkehastigheten!

 

Tja, det blir litt feil. Altså det er ikke slik at en 6600GT er det samme som en 9800pro med gddr3 som kjører 500MHzcore og 500MHz RAM. Ytelsesforbedringene er der selvfølgelig pga høyere frekvenser på core og ram, men det er litt mer komplisert enn det. Det er en helt annen kjerne, annen produsent, og den er bygd opp annerledes på elektronikk/mikroprosessornivå osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...