Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 oppgradering, noe vits?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hatt Tele2 ADSL i et år nå og får nå tilbud om å enten oppgradere til 1024/256 for 349 kr månden, eller ha samme hastighet og betale 299kr. Dvs. 600kr mindre i året enn den andre.

Er det noe vits i å oppgradere fra 704/128 til 1024/256??? Det er 40 kb(byte)s forskjell, men merker man det mye hvis man surfer på nettet og spiller??? :roll:

Jeg har forresten 2 pc'er hjemme med denne internettforbindelsen, men det er bare den ene jeg spiller på og noen ganger laster ned fra.

 

Link Tele2: http://www.tele2.no/oppgradering

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noe vits i å oppgradere fra 704/128 til 1024/256??? Det er 40 kb(byte)s forskjell, men merker man det mye hvis man surfer på nettet og spiller???

Du vil nok merke forskjell... på lommeboka når regninga kommer. 600kr i året er jo kjekt å ha å bruke på andre ting. F.eks et 600kr dyrere skjermkort hvert år enn det du ellers ville kjøpt, eller kanskje en ny harddisk du kan fylle ennå litt raskere med den nye linja. Det gjelder bare å øremerke innsparingen på bestemte ting så merker du hvor godt pengene kommer med.

 

En annen ting er at jo flere som skifter til billigere og bedre tilbud jo mer viser vi selskapene at vi har forbrukermakt og at de må konkurrere ennå hardere på både pris og hastighet for å kapre oss. Om alle tenker slik så vil helheten virke fremmende på bredbåndstilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...