Gå til innhold

World of Warcraft - betatesting spm.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øyh Skrevet 20/12/2004 : 16:27

Kjøper du Presell kit er du sikret plass i betaen, du trenger ikke kjøpe hele spillet for å være med...

Da er du også sikret spillet når det kommer, pluss at du får hundre kroner avslag ved framvisning av kvittering...

Vet ikke hvordan dette gjøres når man handler på internett da...

----------------------------------------------------------------------------

Høres litt merkelig ut synes jeg, men det kan være jeg ikke forstod det helt. Dersom jeg bestiller Pressel Kit fra CDON til 99,- og får det, da er det bare til å logge seg på wow betaen og spiller når den åpner?

Jeg er vel ikke sikret hele spillet i den forstand at jeg får det for 99,-? siden selve spillet koster 369,- på CDON? :dontgetit: Er det da mulig å bruke den kviteringen du får med pressel kiten og vise i f.eks spaceworld butikken og få 100,- i avslag? eller gjelder dette bare CDON. (Idiotisk mange spørsmål) :blush:

Noen som kan forklare litt mer?

Ellers takk :thumbup:

Endret av Sykkel
Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 20/12/2004 : 16:27

Kjøper du Presell kit er du sikret plass i betaen, du trenger ikke kjøpe hele spillet for å være med...

Da er du også sikret spillet når det kommer, pluss at du får hundre kroner avslag ved framvisning av kvittering...

Vet ikke hvordan dette gjøres når man handler på internett da...

----------------------------------------------------------------------------

Høres litt merkelig ut synes jeg, men det kan være jeg ikke forstod det helt. Dersom jeg bestiller Pressel Kit fra CDON til 99,- og får det, da er det bare til å logge seg på wow betaen og spiller når den åpner?

Jeg er vel ikke sikret hele spillet i den forstand at jeg får det for 99,-? siden selve spillet koster 369,- på CDON? :dontgetit: Er det da mulig å bruke den kviteringen du får med pressel kiten og vise i f.eks spaceworld butikken og få 100,- i avslag? eller gjelder dette bare CDON. (Idiotisk mange spørsmål) :blush:

Noen som kan forklare litt mer?

Ellers takk :thumbup:

Dette gjelder bare CDON.com, og det gir deg rett til 100 kr avslag... Dvs at hvis det kostet 349,- originalt, koster det 249,- hvis du har kjøpt preorder kit...

Lenke til kommentar

Det vil si at dersom jeg bestiller pressel kit nå, betaler jeg 99,- til CDON for å være med i beta testingen. Når spillet da endelig kommer ut, og jeg kjøper det på f.eks space world vil jeg måtte betale vanlig pris som sikkert blir 369,-?

Det vil da til sammen komme opp i ca. 470,-? Men dersom jeg hadde kjøpt fra CDON, hadde jeg bare trengt å betale ca. 270? :p

Lenke til kommentar
Det vil si at dersom jeg bestiller pressel kit nå, betaler jeg 99,- til CDON for å være med i beta testingen. Når spillet da endelig kommer ut, og jeg kjøper det på f.eks space world vil jeg måtte betale vanlig pris som sikkert blir 369,-?

Det vil da til sammen komme opp i ca. 470,-? Men dersom jeg hadde kjøpt fra CDON, hadde jeg bare trengt å betale ca. 270? :p

Ja, akkurat sånn :thumbup:

 

Presell-kit er et depositum for å sikre seg spillet, men så får du med soundtrack og garantert plass i Final Beta som en bonus... ;)

Lenke til kommentar

Ja da fikk jeg kjøpt meg denne pre-order pakka jeg også til 99,- når jeg tilfeldigvis kom over den på Spaceworld på Strømmen.

 

Uansett, for å oppklare litt for meg. Denne boksen sikrer meg plass i beta-testen som etter sigende begynner slutten av desember/begynnelsen av januar ikke sant?

 

Og dette annonseres da ettervært på: http://en.wow-europe.com/ ???

 

Hilsen sinnsforvirret SkyMarshall som har vært oppe i snart 70timer.

Lenke til kommentar
Ja da fikk jeg kjøpt meg denne pre-order pakka jeg også til 99,- når jeg tilfeldigvis kom over den på Spaceworld på Strømmen.

 

Uansett, for å oppklare litt for meg. Denne boksen sikrer meg plass i beta-testen som etter sigende begynner slutten av desember/begynnelsen av januar ikke sant?

 

Og dette annonseres da ettervært på: http://en.wow-europe.com/ ???

 

Hilsen sinnsforvirret SkyMarshall som har vært oppe i snart 70timer.

U are totally correct ;):thumbup::thumbup:

 

There's nothing more I can teach u son... :w00t::tease:

Lenke til kommentar
En i klassen min og broren hans sitter på korean open beta og spiller.

Kansje dette er en mulighet??

Den som venter på noe godt, får som regel en diger skuffelse banka i trynet så tenna flakser som småberusede sentrums-duer - MEN, det er jo ikke lenge før man setter igang open European da. Venter på det jeg ... så kan jeg glede meg litt til og gjøre ferdig Riddick :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...