Gå til innhold

Windows Media player 10 VS. Winamp!


FuzzFuet

Anbefalte innlegg

Kjapt spm: Ser i menyen til VLC og finner: "Use the S/PDIF audio output when available" Burde denne være på, og hva er det?

Ellers, er det noe annet jeg burde aktivere? :D

takk,takk på forhånd :)

S/PDIF

Short for Sony/Philips Digital Interface, a standard audio file transfer format. Developed jointly by the Sony and Phillips corporations, S/PDIF allows the transfer of digital audio signals from one device to another without having to be converted first to an analog. format. Maintaining the viability of a digital signal prevents the quality of the signal from degrading when it is converted to analog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Winamp blir litt for nedete etter min mening, Winamp var kanskje den ledene medieavspilleren før, men nå tror jeg WMP er blitt bedere.

WMP.10 er enkelt, praktisk har ikke reklame og har digg utsene (WMP.10)!

Bruker heller det, isteden for og lete etter det små og bortjemte knappene på Winamp.

WMP har alle funksjoner som Winamp har, bare at de er lettere og finne fram i og bedere og bruke! :tease:

Endret av LockNess
Lenke til kommentar
Jeg synes Winamp blir litt for nedete etter min mening, Winamp var kanskje den ledene medieavspilleren før, men nå tror jeg WMP er blitt bedere.

WMP.10 er enkelt, praktisk har ikke reklame og har digg utsene (WMP.10)!

Bruker heller det, isteden for og lete etter det små og bortjemte knappene på Winamp.

WMP har alle funksjoner som Winamp har, bare at de er lettere og finne fram i og bedere og bruke! :tease:

Små og bortgjemte knapper? Tror du må trene litt mer på å treffe med musen :!:

 

her er et bilde av knappene jeg bruker til å styre winamp ;)

post-26-1103499227_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
Winamp til musikk og Media Player til film.. Hender seg innimellom at Media player streiker/ikke får til å spille av filmen, så da bruker jeg VLC..

Er så oppslugt av VLC nå, at jeg må bare spør... Hvorfor ikke VLC uansett?

ser du noen fordel med media player (classic du bruker?)

Fordi i fullmodus til VLC må man avslutte fullmodus, for å nå det simpleste av menyer.. Noe som er ufattelig plagsomt!

 

 

Nytter ikke å røre på musa litt, slik som i wmp.. Dessuten funker den knall.. Utenom noen ganger, og da er det vlc som gjelder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...