Gå til innhold

Red Alert 3


Anbefalte innlegg

Nå ser det ut som at Red Alert 3 er i planleggingen. :dribble:

 

"We are very proud to announce that the team that brought you Command & Conquer™ Red Alert 2™, Command & Conquer™ Yuri's Revenge™, and Command & Conquer™ Generals has officially started work on our next project set in the Red Alert universe!"

 

Sjekk her; http://www.osnn.net/comments.php?shownews=11534

 

Fanken som jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk, selv om Westwood er borte, så er de ansatte flyttet til et annet selskap, hvor dem DESSVERRE ikke fikk jobben til å lage det nye C&C som det går rykter om (ikke RA3!)..........Men dem jobber på et nytt RTS (!), nemlig et som er basert på Star Wars universet. Selv om jeg ikke er megafan av SW akkurat, så rykets det at spillet faktisk kan bli bra! :)

 

Tenker noe i retningen av Age Of empire stil....(ikke slik som Battlegrounds, som var "wannabe" good RTS)

 

- Atomics

Lenke til kommentar
Faktisk, selv om Westwood er borte, så er de ansatte flyttet til et annet selskap, hvor dem DESSVERRE ikke fikk jobben til å lage det nye C&C som det går rykter om (ikke RA3!)..........Men dem jobber på et nytt RTS (!), nemlig et som er basert på Star Wars universet. Selv om jeg ikke er megafan av SW akkurat, så rykets det at spillet faktisk kan bli bra! :)

 

Tenker noe i retningen av Age Of empire stil....(ikke slik som Battlegrounds, som var "wannabe" good RTS)

 

- Atomics

for å oppdatere litt da,

 

Red alert er og i Command and Conquer serien :)

 

Mener du noe annet så les coveret til Red Alert :)

Lenke til kommentar
Faktisk, selv om Westwood er borte, så er de ansatte flyttet til et annet selskap, hvor dem DESSVERRE ikke fikk jobben til å lage det nye C&C som det går rykter om (ikke RA3!)..........Men dem jobber på et nytt RTS (!), nemlig et som er basert på Star Wars universet. Selv om jeg ikke er megafan av SW akkurat, så rykets det at spillet faktisk kan bli bra! :)

 

Tenker noe i retningen av Age Of empire stil....(ikke slik som Battlegrounds, som var "wannabe" good RTS)

 

- Atomics

for å oppdatere litt da,

 

Red alert er og i Command and Conquer serien :)

 

Mener du noe annet så les coveret til Red Alert :)

stor forskjell på å være med i C&C franchisen, og å være en del av storylinen til "C&C"...

Lenke til kommentar

taktikken / stilen "kommander og "knus" går igjen i alle spillene, ja, og enda står det og på alle spillene. Eneste forskjellen er hvilke lag som er med samt grafikk motoren.

C&C 1 holdt til rundt NOD & GDI

RA1 kom "istedetfor" 2 verdenskrig for å få verdensmakt

soviet tapte og da tok Yuri over i Red Alert 2.

CC:Generals vil jeg da si kom etter dette igjen, i terrortiden. Som vi enda er i. så jeg vil egentlig tro at dette og er en fortsettelse av terrorkrigen, evnt en samling av tidligere "akser".

Lenke til kommentar

Ahh..selvfølgelig Ueland sier jeg ikke at RA ikke er C&C, men som allerede påpekt her, ved skapelsen av RA1, så oppsto en generell splittelse i serien, hvor det ble flere lag, annen teknologi, osv.....

 

Det første spillet jeg spilte var Demo av C&C: Tiberian DAWN (det første....), og siden det var en del år siden, så kan jeg si at jeg har runnet det orginal C&C hele 3 ganger, og det er det meste jeg noensinne har giddet å spille, de fleste spill jeg spiller i dag kommer jeg halveis, kanskje kortere eller lengre, orker aldri fullføre, rart nok...

 

Føler at alt er en limbo i grafikk, og teknologi, med de nye spillene. Når dette er spillethar den gamle nostalogifølelsen som teller! :)

 

Følgende ting forbinder jeg med C&C: Musikken (instinct!), Commando man (I got a present for ya!), og ikke minst videoene som var mellom oppdragene..noe som jeg mener Generals har bommet litt på (med virkelige skuespillere!)

 

(Litt off topic kanskje, men sånn ser jeg på det....)

Lenke til kommentar

Inni det svarte h*lvete så jeg ble glad nå :D jeg hadde fryktet at RA- serien var gått tapt da EA kom og grusla westwood.

 

Jeg spiller fortsatt RA2: Yuri's Revenge daglig, blir ikke lei av det.

 

Men jeg trodde Westwood var gjennforent som Petroglyph, eller er jeg ute på viddene nå?

 

Hilsen en C&C fan som ikke regner Generals som et verdig medlem av serien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...