Gå til innhold

Red Alert 3


Anbefalte innlegg

Ahh...de har samlet mange av de bra, men tviler på alle, uansett så har dem ikke de det oppdraget som hadde passet dem best, tror jeg, hadde vært fint, som med DNF, deplutselig en dag sa...Release av ny C&C (GDI og NOD) er om 90 dager, slik som Valve prøvde, men 90 ble til 400 og noe..(doh!)

 

De er på en måte de orginale makerne av C&C! :D

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke RA 3 har noe med NOD, GDI eller den nye Generals å gjøre, tror den vil rett og slett bare fortsette der den slapp på RA 2 (som igjen gjorde med RA 1) med nye kule teknologier osv, (håper jeg da), savner Tiger tanks og tesla coils, når disse har oppnådd topp nivå så er dem d-ø-d-elig :love:

 

Jeg har så mange gode minner med RA 2, husker jeg satt og spilte det engang på lan for noen år siden med 2 kompiser mot meg som brukte over 5 timer på å knuse meg. Hver gang dem angriper med styrken så hakker det som f... med min daværende AMD duron cpu på 700mhz :p

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar

Tesla Coils :love:

 

HAr hittil spilt: (I rekkefølgen jeg spilte dem første gang)

-Red Alert [PC] (8år eller noe første gang jeg spilte noe i serien :love: , spilte det hos en kompis)

-C&C Tiberian Sun [PC]

-Command And Conquer [N64]

-C&C Red Alert 2 [PC]

-C&C Generals [PC] (Funket heller dårlig på 1,1Ghz Celeron, 32MB GeForce2 PCI, 256Mb RAM)

-C&C H Zero Hour [PC]

 

Syns Alle er dritbra, og håper på at ting vil bli litt mer som i RA2 bare bedre grafikk (Skikkelig 3D) og samtdig mer RA2 enn Generals i RA3.

Lenke til kommentar

Stemmer at RA3 er på vei. Jeg var med å beta-testet Comand & Conquer: Generals, og jeg fikk mail fra Elecronic Arts den 7. desember

 

Having said that, we have a MAJOR announcement to make and we are making it exclusively to our long time C&C fans. This announcement is not going out to the press and it won't appear on the EA website or anywhere else online. We are very proud to announce that the team that brought you Command & Conquer™ Red Alert 2™, Command & Conquer™ Yuri's Revenge™, and Command & Conquer™ Generals has officially started work on our next project set in the Red Alert universe!

 

Og til slutt...

 

Thanks again for all your support over the years. This entire team is incredibly excited to work on the next Command & Conquer chapter. Look for an official announcement soon and have a wonderful holiday.

 

 

Mark Skaggs

VP and Executive Producer

Electronic Arts

Lenke til kommentar
Raptor' date='18/12/2004 : 11:33'] Stemmer at RA3 er på vei. Jeg var med å beta-testet Comand & Conquer: Generals, og jeg fikk mail fra Elecronic Arts den 7. desember

 

Having said that, we have a MAJOR announcement to make and we are making it exclusively to our long time C&C fans. This announcement is not going out to the press and it won't appear on the EA website or anywhere else online. We are very proud to announce that the team that brought you Command & Conquer™ Red Alert 2™, Command & Conquer™ Yuri's Revenge™, and Command & Conquer™ Generals has officially started work on our next project set in the Red Alert universe!

 

Og til slutt...

 

Thanks again for all your support over the years. This entire team is incredibly excited to work on the next Command & Conquer chapter. Look for an official announcement soon and have a wonderful holiday.

 

 

Mark Skaggs

VP and Executive Producer

Electronic Arts

merkelig jeg beta testa og generals og jeg har ikke fått noe mail..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...