GoldlaXiE Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Er kommet uoffisielle.. har det sjølv og eg la dei i Counter strike source - materials - models - player trur eg det var!
lsdfffffffffdfs Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Er kommet uoffisielle.. har det sjølv og eg la dei i Counter strike source - materials - models - player trur eg det var! hvor finner man skins ?
MrLee Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 www.hl2world.com ? men kan du legge inn flere skins samtidig, når spillet ikke støtter det offisiellt enda? i.e. ha 4 å velge mellom slik som i 1.6, selv om cs:s bare er satt opp til å bruke 1 egentlig?
GoldlaXiE Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 www.hl2world.com ? men kan du legge inn flere skins samtidig, når spillet ikke støtter det offisiellt enda? i.e. ha 4 å velge mellom slik som i 1.6, selv om cs:s bare er satt opp til å bruke 1 egentlig? Nei.. kan ikkje velge! Det er dei same heile tida, berre at det ikkje er dei stygge originale..
nord Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 www.hl2world.com ? men kan du legge inn flere skins samtidig, når spillet ikke støtter det offisiellt enda? i.e. ha 4 å velge mellom slik som i 1.6, selv om cs:s bare er satt opp til å bruke 1 egentlig? Nei.. kan ikkje velge! Det er dei same heile tida, berre at det ikkje er dei stygge originale.. de gamle er jo geniale. aldri før har jeg skillet T mot CT så bra før.
GoldlaXiE Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 www.hl2world.com ? men kan du legge inn flere skins samtidig, når spillet ikke støtter det offisiellt enda? i.e. ha 4 å velge mellom slik som i 1.6, selv om cs:s bare er satt opp til å bruke 1 egentlig? Nei.. kan ikkje velge! Det er dei same heile tida, berre at det ikkje er dei stygge originale.. de gamle er jo geniale. aldri før har jeg skillet T mot CT så bra før. Smaken er som baken..
Sixr Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Skins Finner du På www.fpsbanana.com/skins Hvor du legger dem finner du Her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå