Gå til innhold

Syke Detaljer i GT4!


StaBBer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dette spillet kommer til butikken så er det ihvertfall en som kommer til å løpe og kjøpe!

 

Har sett frem til dette i lange tider nå. Håpet det skulle komme i butikken før jul, men den gang ei.

 

Synes AI, spillbarhet, grafikk og vanskelighetsnivå er helt glimrende på dette spillet. Eneste som mangler er som tidligere nevnt synlige skader.

Lenke til kommentar
GT spela er klart det beste bil spelet uansett kva slags konsoll.

Litt uenig der. Kommer litt an på hva man er ute etter.

 

Vil tro at di ikke har visuel skade er fordi det vil koste extra mye for lisensene fra bil produsentene.

 

Samme grunn som de ikke har ferrari i de forige spillene! Kostar alt for mye for de å få med det i spillet!

 

Tror det er fordi produsentene ikke vil vise at bilene kan ta skade fordi det har en negativ effekt med tanke på PR osv.

Forza har både Ferrari og synlig skade ;)

Tror at Forza blir bedre enn GT4. Xbox har også fordelen med trykkfølsomme avtrekkere som er utmerket å bruke som gass og brems.

Endret av ivellios
Lenke til kommentar
Tror det er fordi produsentene ikke vil vise at bilene kan ta skade fordi det har en negativ effekt med tanke på PR osv.

Forza har både Ferrari og synlig skade  ;)

Nei, de vil absolutt ikke at folk skal se dette, men siden andre spill har dette så vil jeg tro at det rett og slett er en anna lisens som må til, og vil tro den er mye dyrere for produsenten. Så et intervju med sjefs utvikleren av GT serien, Han sa at ferrari sin lisens er så dyr, at de ville ikke dra de med i spillet. Dette var da i begynnelsen av GT, og opp til nr 3. Men siden spillet har vist seg å bli en så stor suksess har flere bil produsenter fått lyst på "en del av kaka".

 

Og ja, GT4 skal kjøpes! Ser ut som en massiv oppgradering fra nr. 3.

Personlig så er jeg enig i at GT er det beste bil spillet som er å få tak i, men jeg hater jo da NFS:U og andre NFS spill, siden disse blir utrolig lett i forhold, og utrolig dårlig levetid (for meg i værtfall). Konseptet bak NFS:U er veldig bra, hadde vært genialt i mine øyne, men så prøvde jeg det, så at det var samme gammle u-utfordrende handling og fysikk som jeg mener er helt på jordet, og ga opp! Men noen liker sim, andre liker galskap heh, what can you do? ;)

Endret av JRL
Lenke til kommentar
Tror at Forza blir bedre enn GT4. Xbox har også fordelen med trykkfølsomme avtrekkere som er utmerket å bruke som gass og brems.

men så har ikke Xbox støtte for Force Feedback. Og dermed kommer iallefall ikke jeg til å spille Forza.

For de som bruker ratt og pedaler ser jeg at det kan være et problem. Men jeg bruker bare håndkontrollen uansett.

Lenke til kommentar
Tror at Forza blir bedre enn GT4. Xbox har også fordelen med trykkfølsomme avtrekkere som er utmerket å bruke som gass og brems.

Kontrollene til PS2 har jo trinnløse knapper, og spaker..

Spaker er jo det beste å kjøre med! :D

Samtlige knapper på Xbox kontrollen er også trinnløse.

Men si meg, hvordan skal du gasse og bremse samtidig som du svinger når du styrer med spaker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...