Gå til innhold

SMS språk gjør meg GAL!

Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj som jeg hater "smsspråket", orddelere og folk som "sKrIvEr sÅnN hEr". Plagsomt til de grader! Og det verste er når man forteller dem om hvor teit det er, også svarer de frekt tilbake eller noe sånt... "J, va hr d md at j srkvr sn hr?"

:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

:realmad:

:realmad: :realmad: :realmad:

ta dem! :p

Skrevet

Det eneste som er værre enn "sms-språk" er de tuterne som virkelig tror at ekstrem bruk av tegnsetting vil gjøre teksten deres ekstra spennende. Sorry Larzemannen, der skøyt du deg selv i foten.

Skrevet
Det eneste som er værre enn "sms-språk" er de tuterne som virkelig tror at ekstrem bruk av tegnsetting vil gjøre teksten deres ekstra spennende. Sorry Larzemannen, der skøyt du deg selv i foten.

For å ikke snakke om de som enda ikke har greid å gradbøyde "ille".

Ille - verre - verst

Forstår du? Det heter "verre". Blir oppgitt over det flertallet som skriver det.

Skrevet
jeg er unormal :( jeg er 14, og skjønner ikke mye av det dere skriver i "sms-språk". bruker 30 sekunder på det..

samme her... viss folk skriver forskjellige ting så må jeg tenke på hva det betyr!!!

Skrevet

Jeg hørte at noen på skolen sa "hvem" dag. som for eksempel: Hvem dag er det prøve på.

SVARTE DA! er "dag er det prøve på" en person ?? Rareste navnet jeg har hørt om :p

Skrevet

Gohan, du orddeler Bondeland i profilen din. OMG!?!?!? :ohmy: :ohmy:

Det er faktisk vanlig å si hvem for det meste her jeg bor, selv sier jeg ikke det om ting.

Bor i Skien, for de som ikke vil sjekke profil.

Skrevet
Ja tl t8e frkrltsr!  :w00t:

Ja til tåtte frøken ltsr?? :dontgetit:

ikke for å være nerd, men t8e = teite (8 = eight - engelsk) og frkrtlsr = forkortelser :p

---

Jeg hater folk som skriver smsspråk!! :realmad:

Jeg kan en skjelden gang gjøre det selv, men det er bare når jeg skriver en melding på mobben og den blir litt for lang!

Skrevet

Jeg skriver ALDRI SMS-språk når jeg skriver noe seriøst. Det kan være jeg kødder med det, men jeg skriver aldri, aldri en sms til venner e.l. med forkortelser, jeg kan driste meg til å droppe mellomrom etter punktum. :p

Skrevet

Jeg bruker faktisk å skrive disse forkortelsene:

mn = men

æ = jeg

kosn = hvordan

dæ = deg

ska = skal

md = med

e = er (noen ganger)

Kan ikke tenke på fler nu

Skrevet
Jeg bruker faktisk å skrive disse forkortelsene:

mn = men

æ = jeg

kosn = hvordan

dæ = deg

ska = skal

md = med

e = er (noen ganger)

Kan ikke tenke på fler nu

Vik fra meg du hedenske djevel fra sms/dialekthelvete! Dominicus spiritus ensanctum! Dra tilbake til den andre siden!

Skrevet
Dialekt skal snakkes, ikke skrives.

jeg snakker å skriver dialekt..

skrev på dialekt på en norsk stil et par år siden, å fikk 4+ ;)

Utrolig at du klarte å få 4+ på en norskstil når du voldtar norsken med å/og-bruken din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...