Glipp Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 hmm... rart at ikke World of Warcraft fikk noen pris... det er jo mye bedre enn HL2 smaken er som baken, Delt. Har WoW vært ute like lenge som HL2? Nei. Er det i det heile tatt kome ut her til lands? derfor jeg sier det.. hvordan kan han vite at WoW er bedre enn hl2 ? f.eks..alle så jo opp til doom3..men så visste det seg å være et drittspill. edit: ikke at jeg sier at WoW er et drittspill da. smaken er som baken!. delt.. jeg synes doom3 er konge
Campari Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 hmm... rart at ikke World of Warcraft fikk noen pris... det er jo mye bedre enn HL2 smaken er som baken, Delt. Har WoW vært ute like lenge som HL2? Nei. Er det i det heile tatt kome ut her til lands? derfor jeg sier det.. hvordan kan han vite at WoW er bedre enn hl2 ? f.eks..alle så jo opp til doom3..men så visste det seg å være et drittspill. edit: ikke at jeg sier at WoW er et drittspill da. smaken er som baken!. delt.. jeg synes doom3 er konge Jeg har enda ikke forstått hvordan noen kan like Doom 3 etter 4-5 timer. Men det får være en annen diskusjon Half-Life 2 vant årets PC spill og jeg synes det var få spill som kan leve opp til det. Nå begynner jo spillbransjen å få en ordentlig galla, med både kjendiser og mye omtale. Fint at spill også blir respektert....
halnes1 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 (endret) Jeg boikotter hele HL 2 , pga hele opplegget rundt det Så mye bedre som bare kan kjøpes å legges inn uten nett til kopling og all dritten med hele spillet. Endret 16. desember 2004 av halnes1
TCi Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 (endret) Jeg boikotter hele HL 2 , pga hele opplegget rundt det Så mye bedre som bare kan kjøpes å legges inn uten nett til kopling og all dritten med hele spillet. Vel, ditt tap.. du går bare glipp av et av de beste FPS'ene noensinne.. Endret 16. desember 2004 av TCi
CurSe Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg boikotter hele HL 2 , pga hele opplegget rundt det Så mye bedre som bare kan kjøpes å legges inn uten nett til kopling og all dritten med hele spillet. Vel, ditt tap.. du går bare glipp av et av de beste FPS'ene noensinne.. Vel... I det minste så boikotter han det for en god sak. Må si jeg ble ganske frustrert over å sitte å vente en god halvtime på at steam internett duppedingsen skulle gjøre seg ferdig(Sitter med ISDN)
Saftis Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Så denne litt tidligere i dag, må si jeg stusset litt over at HL2 kom foran Doom 3 i grafikk, det strider i hvert fall med min personlige oppfatning, men det er kanskje ikke vits i å lage enda en krangletråd om dette emnet
thomassit0 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Så denne litt tidligere i dag, må si jeg stusset litt over at HL2 kom foran Doom 3 i grafikk, det strider i hvert fall med min personlige oppfatning, men det er kanskje ikke vits i å lage enda en krangletråd om dette emnet mm, men litt av grunnen for beste grafikk prisen er vel at grafikken ser mer realistisk ut enn D3 + at det ikke er fullt så krevende.
KompleX Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Nja... Syns ikke spillet fortjener noen av dem. Spillet er hypa opp i skyene spør du meg.
Campari Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg boikotter hele HL 2 , pga hele opplegget rundt det Så mye bedre som bare kan kjøpes å legges inn uten nett til kopling og all dritten med hele spillet. Hvor er kommer alle disse problemene fra? Hadde ingen vanskeligheter med å hverken installere Half-Life 2 eller koble meg opp til Steam. Synes det er ganske rart hvordan så mange sliter med det, når så få jeg kjenner har hatt problemer med det. Hadde fryktet massehysteri er i gården, men det gikk som sagt som smurt smør. Uansett, om du boikotter det eller ikke er din sak, men du går glipp av en ordentlig godbit
henbruas Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg er sterkt uenig i begge prisene. Begrunnelse?
ttt Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 "bilde" .... Så det så! Kvifor slår Mr Freeman stakkar Master Chief? dei to konkurrerte ikkje i same kategori (bortsett frå beste fps som halo2 vant, og grafikken som ikkje betyr noko). ellers er det vert å merke seg at San Andreas vart årets spel (uavhengig av kategori). det kan og virke som om WoW ikkje var med i avsteminga sidan det ikkje vant årets "Mass Multiplayer Game" (ikkje noko negativt om City of Heroes).
SkyMarshall Arts Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 "bilde" .... Så det så! Kvifor slår Mr Freeman stakkar Master Chief? dei to konkurrerte ikkje i same kategori (bortsett frå beste fps som halo2 vant, og grafikken som ikkje betyr noko). ellers er det vert å merke seg at San Andreas vart årets spel (uavhengig av kategori). det kan og virke som om WoW ikkje var med i avsteminga sidan det ikkje vant årets "Mass Multiplayer Game" (ikkje noko negativt om City of Heroes). Hehe nei, de har ingenting og gjøre med hverandre i det hele tatt. Etter og ha nylig fullført Halo 2, bare for å gjøre meg opp en mening hva alt bråket mellom disse to spillene var, så må jeg bare si: Halo 2 er jo ingenting i forhold til HalfLife 2. Seriøst. Men men. At GTA:SA fikk prisen for årets spill skjønner jeg heller ikke, hadde det enda vært litt bedre grafikk, litt mer variert gameplay (ja det er mye og gjøre, men ALTFOR mye og gjøre og altfor kjedelig) og kanskje på PC - så hadde saken muligens vært en annen. Jeg skjønner ikke hva alt oppstyret rudt det spillet er heller jeg. Syntes det er kjedelig. Men World of Warcaft ... det har jeg forhåpninger til.
colakork Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Så denne litt tidligere i dag, må si jeg stusset litt over at HL2 kom foran Doom 3 i grafikk, det strider i hvert fall med min personlige oppfatning, men det er kanskje ikke vits i å lage enda en krangletråd om dette emnet mm, men litt av grunnen for beste grafikk prisen er vel at grafikken ser mer realistisk ut enn D3 + at det ikke er fullt så krevende. hl2 grafikken er jo bedre en doom 3. mye mer gjennomført, her går det an å vise alt fra lyse scener til mørke og dystre.. doom fungerte bare bra på mørke scener, da en kan se de spesielle dynamiske skyggene. Min stemme ligger fortsatt på hl2, blir like imponert av grafikken hver gang jeg starter spillet.
Bear^ Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Prøv å konverter grafikk filene fra VTF til TGA, det er etter min mening dybde i grafikken til HL2, virkelig fin og nesten realistisk dybde.
diskvask Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Prøv å konverter grafikk filene fra VTF til TGA, det er etter min mening dybde i grafikken til HL2, virkelig fin og nesten realistisk dybde. Spennende.. Har du noen screenshots på lur, så man kan se forskjellene?
Campari Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jaja, nå ble Half-Life 2 årets spill i vg. Koslig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå